کسری خدمت سربازی یگانه از انواع روش هایی است که افراد می توانند به کمک آن، دوران سربازی خود را کوتاه تر و آسان تر کرده و آن را زودتر به پسین برسانند.

کسری خدمت سربازی به روش های مختلفی قابل گرفتن است که امروز در این مقاله از افسر مشاور منظور داریم الی شما را با کسری خدمت مشمولان غایب متاهل آشنا کنیم.

 

در واقع در این مقاله منظور داریم تا به این پرسش پذیرش دهیم که آیا مشمولانی که متاهل هستند و غیبت از سربازی دارند، باز هم از کسری خدمت برخوردار خواهند شد؟

 

آیا به مشمولان غایب متاهل کسری خدمت سربازی تعلق می گیرد ؟


در استجابت به این سوال نخست بایستی بگوییم که کسری خدمت مشمولان غایب متاهل که مولود ندارند تنها در کران یک رهنمود به مجلس رفته و هنوز به تصویب نرسیده است.

 

بنابراین در حال آماده چیزی به عنوان کسری خدمت سربازان متاهل هستی ندارد و در واقع تاهل در قوانین سنه 98 کسری خدمت ندارد.

 

حال آن که در صورتی که مشمولین متاهل خدمت سربازی وارد دوران غیبت شده باشند، نه تنها کسری خدمت ندارند، بلکه به دلیل داشتن غیبت از سربازی مشمول جریمه نیز خواهند شد.

 

در واقع قوانین موجود در سال 1398 برای سربازان متاهل همچون سایر سربازان می باشد ولی سازمان نظام وظیفه ی کشور تسهیلاتی همچون مرخصی های اغلب را برای سربازان متاهل در نظر گرفته است، لغایت این دست از کسان بتوانند به زندگی مشترک خویش نیز رسیدگی نمایند.

 

همچنین از دیگر تسهیلاتی که برای سربازان متاهل در نظر گرفته می شود آن است که مشمولان متاهل در هنگام ثبت نام اعزام به خدمت از طریق دفاتر پلیس 10+ بایستی مدارک تاهل خویش را نیز ثبت نمایند لغایت حتی الامکان در شهر محل ست همسر خود، در واحد های مربوطه به کار گیری شوند.

 

کسری خدمت مشمولان غایب متاهل حائز فرزند


حال توجه کنید که کسری خدمت مشمولان غایب متاهل حائز مولود بدون توجه به دارا بودن غیبت، در عقیده گرفته شده و برای ایشان لحاظ می شود.

 

بر این اساس که  در قوانین تنظیم شده در سازمان سامانه وظیفه کشوری نیز مطرح شده است، سربازان متاهل حائز مولود می توانند در ازای هر داشتن هر مولود به مدت 3 ماه کسری خدمت دریافت نمایند.

 

همچنین علاوه بر کسری خدمت، سربازان متاهل دارای فرزند می توانند از سایر تسهیلات سربازان متاهل نظیر خدمت در شهر خود و مرخصی های اغلب نیز کاربرد کرده و در ساحل گذراندن دوران سربازی، به حیات و مولود یا اولاد خویش نیز رسیدگی نمایند.


سرباز ایرانی خدمت ,متاهل ,کسری ,سربازان ,سربازی ,مشمولان ,کسری خدمت ,سربازان متاهل ,مشمولان غایب ,غایب متاهل ,خدمت مشمولان ,برای سربازان متاهل منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

دکتر امیراحمدی فروشگاه اینترنتی مجاز محصولات زناشویی فی کالا کد 32370 • خرید محصولات زناشویی،خرید لوازم زناشویی،ژل تاخیری،اسپری تاخیری،کاندوم تاخیری درهم برهم دانلود کده بانک کتاب امین | فروشگاه اینترنتی کتاب چت روم اذری راحت چت|تبریزچت|ارومیه چت