◀️بعد از ریختن آب تمیز در داخل رادیاتور ,  درپوش رادیاتور را ببندید و بگذارید که به مدت 10 دقیقه موتور کار کند تا به دمای مناسب برسد و موتور را خاموش کرده و بگذارید سرد شود . سپس این آب را از طریق شیر تخلیه خالی کنید . این آب اغلب حاوی رسوبات و مواد سمی ناشی از کارکردن موتور است . .

◀️سپس مقداری لازم آب رادیاتور را به همراه ضد یخ در درون رادیاتور بریزید. اغلب از نسبت 50% ضد یخ و 50% آب رادیاتور استفاده می شود .

 

◀️در انتها لازم است که رادیاتور هواگیری هم شود که بسته به نوع خودرو پیچی برای هواگیری در مسیر شیلنگ آب یا جایی دیگر قرار دارد چون این سیستم بسته است گیر کردن هوا می تواند مانع گردش مناسب آب شود و باید این هوای اضافی خالی شود . در صورت نبودن شیر هوا گیری بعد از اینکه ضد یخ و آب رادیاتور را درون رادیاتور ریختیم قبل از اینکه درب رادیاتور را ببندیم موتور را روشن میکنیم و اجازه میدهیم تا موتور کار کند تا ترموستات عمل کند(آب داخل رادیاتور جریان پیدا کند)یک الی دو دقیقه بعد درب رادیاتور را میبندیم.

◀️در پایان چک نمایید آب داخل مخزن پلاستیکی بین خط maxوmin باشد.

9-یادتان باشد که مخزن شیشه شور را با مخزن سر ریز آب رادیاتور اشتباه نگیرید چون در شیشه شور باید آب تمیز به همراه مقداری مایع شستشو ریخته شود وگرنه چربی های روی شیشه که در شهرهای پر ترافیک و کثیف زیاد به چشم می خورد پاک نمی شود .


ویندوز سرا رادیاتور ,موتور ,شیشه ,مخزن ,داخل ,درون رادیاتور ,داخل رادیاتور منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

آموزش گرافیک به زبان ساده قانون کار Society-Savior-Qom zedfa.ir انصار صاحب الزمان(عج) ایلیا چت|روم فارسی ایلیا|چت ایلیا:با 1200 انلاین نکس وان موزیک شیده دانلود بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.