دانیال گوید: اگر کسی بیند تازیانه به خرط نکرده است دلیل در این که کارش بر مراد و نظام است اگر دیدید تازیانه او مخروط نکرده است دلیل به شرف و بزرگی است به قدر آن تازیانه وبعضی گویند در خواب دلیل بر مال اندک است بر قدر بیننده خواب اگر دید دوال تازیانه او بگسست دلیل که مال وبزر گی از وی جدا شود.

ابن سیرین گوید اگر کسی دیدکه کسی را به تازیانه یزد دلیل که به کاری مشغول شود که از آن کس وکسب او فایده بدو نرسد. اگر بیند  دلیلی که آن این کاری که در دست دارد بیندازد اگر دید که کسی رابه تازیانه بزد خون از تن وی روان شد دلیل که سخن های ناخوش شنود اگر بیند خون از وی برفت دلیل که به رحم تازیانه در مییابد.

کرمانی گوید: اگر بیند که او را به تازیانه ای بزد دلیل از آن کس  مال حرام یابد روان شد دلیل که مال یابد و اگر بیند که نشان زخم تازیانه بر تمام بماند دلیل که سخن های ناخوش شنود و اگر دیدید او را با تازیانه بزد وندانست که چه کسی زد دلیل ک ناگاه مال آید.


تعبیر تیوب | بزرگترین سایت تعبیر خواب دلیل ,تازیانه ,بیند ,خواب ,تعبیر ,گوید ,تعبیر خواب ,ناخوش شنود منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

به تو می‌نویسم دیار همت و صمیمیت ( روستای خشک ) پرده بازار استار کد | بزرگ ترین سایت کد نویسی در ایران آندرویدیفا | دانلود نرم افزار و بازی آندروید معرفی سایت های پیشبینی کلاهبردار شیعه بر حق است