سرپرستی کننده، پرورش­ دهنده

به خاطر داشته باشید که افراد تیپ دو سعی می­کنند با انجام دائمی کارها برای دیگران، به ترس عدم دوست داشته شدن از طرف دیگران غلبه کنند. آنها خودشان را با ملاحظه خوش نیت و با گذشت می­بینند، اگر چه دیگران ممکن است بعضی مواقع آنها را فضول و خود فریب ببینند. برای اینکه دیگران آنها را دوست داشته باشند، تیپ دوها باور دارند که آنها باید همیشه از خود گذشته و با فضیلت باشند، بنابراین، آنها نیازها و امیال خود را به خاطر اثبات خوب بودن خود به دیگران، قربانی می­کنند.

اگر دیگران هنوز دوست داشته شدنی را که تیپ دوها انتظار دارند به آنها ندهند، یأس و نومیدی و خشم آنها انکار شده و سرکوب می شود. بنابراین، تیپ دوها مابين احساس دوست داشته شدن و احساس خشم گرفتار می­شوند. در طول زمان، سرکوب کردن احساسات منفی آنها، عوارض خود را بر سلامتی و روابط آنها بر جای می­گذارد و آنها بر هر کسی که انتظار دوست داشته شدن از طرف آنها را داشتند، ضربه می­زنند.

تیپ دوها می­توانند از این دام خود، با اقرار و اظهار انگیزه ها و احساست منفی خود نسبت به دیگران، فرار کنند. آنها هر چقدر نسبت به خودشان صادق باشند، به لحاظ عاطفی و احساسی بیشتر متعادل می­شوند. با تشخیص و قبول تمام جنبه­های وجودی خود، حتی بخشهای منفی خود، تیپ دوها تناقضاتی را که باعث عدم نزدیکی آنها به دیگران شده، حل می­کنند. در این صورت، آنها همان دوست اصیل و سرپرستی کننده ای می­شوند که علاقه داشتند، و خوبی آنها آنقدر واقعی و عاری از خود پرستی می­شود که نمی­توانند دیگرانی را که عمیقا دوست داشتند، جذب نکنند.


آنودایزینگ و رنگ آلومینیوم دوست ,داشته ,دوها ,دیگران ,منفی ,داشتند، ,دوست داشته منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

تخفیف گروه تلگرام مشکین شهر گروه تلگرام مشگین شهر گروه تلگرام خیاو چت خیاوگپ خیاو مشکین اوشاغلاری مشگین اوشاخلاری علیرضا بزی گلستان خریدار کتاب دانلود کلیپ جدید دانلود مقاله و تحقیق ، اقدام پژوهی آپشن خودرو | گندم کار ابرک ژیوان دانلود برای شما