بدون شک توسعه کسب‌وکار، اولین اولویت هر شرکتی است که می‌خواهد در مسیرش رشد و ترقی داشته باشد. راه‌های توسعه کسب‌وکار بی‌شمار است و نمی‌توان نسخه مشترکی برای توسعه همه کسب‌وکار‌ها تجویز کرد.

 

برخی از روش‌ها ممکن است برای کسب‌وکاری بسیار مناسب باشد، در حالی که همان شیوه در کسب‌وکار دیگری شاید اثربخشی چندانی نداشته باشد. از این رو در این گزارش سعی کردیم روش‌هایی را بر اساس نظر کارآفرینان موفق مرور کنیم که از نگاه بسیاری از کارآفرینان دور می‌ماند، اما می‌تواند در توسعه کسب‌وکار‌ها بسیار مفید و اثربخش باشد.

 

فعالیت‌های جانبی فراتر از محیط کار

 

بررسی کنید کارمندان‌تان بیشتر به چه نوع فعالیت‌هایی علاقه‌مند هستند و بر اساس آن با تقویت این علاقه‌ها و شاخ و برگ دادن به آن‌ها می‌توانید حوزه فعالیت‌های شرکت را توسعه ببخشید. به عنوان مثال فعالیت‌های عام‌المنفعه‌ای مانند اشتغال خانگی ن، آموزش و مشاوره‌های کسب‌وکاری، بهبود شرایط بی‌خانمان‌ها و خدماتی از این قبیل می‌توانند کمک کنند به جنبه‌های دیگری به غیر از کسب‌وکارتان وارد شوید.

 

به این ترتیب با افزایش فعالیت‌های مجموعه علاوه بر این که ارتباطات‌تان گسترده‌تر می‌شود و به نوعی شناخته‌تر می‌شوید، کارمندان‌تان نیز تعلق خاطر بیشتری به مجموعه پیدا خواهند کرد و با انگیزه بیشتری به وظایف‌شان می‌پردازند.

 

مشابه این اتفاق در خصوص مشتریان نیز ایجاد خواهد شد. مردم معمولا از کسب‌وکار‌هایی که می‌دانند به فکر جامعه و مشکلات مردم است، استقبال بیشتری می‌کنند و نگاه مثبت‌تری به چنین مجموعه‌هایی خواهند داشت.

 


کسب وکار توسعه ,فعالیت‌های ,بیشتری منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

پیروز نانکلی-نماینده دمنوش نیوشا-دمنوش لاغری-رژیم لاغری- خبر جدید,خبر جدید بازیگران,خبر جدید هنرمندان,,خبر جدید خوانندگان, لایسنس نود 32 - آپدیت نود 32 - یوزرنیم و پسورد نود 32 بهترین سایت انجمن علمی- پژوهشی کلام اسلامی ایران ریپورتاژ ال بیت | بزرگترین مرجع بیت و تکست رایگان جدیدترین و خنده دار ترین voice های تلگرام رم و انواع آن