World of Warcraft battle for azeroth  (دنیای وارکرفت: نبرد برای آزروث ) نام  هفتمین نسخه ( Expantion ) از سری بازی های ورد آف وارکرفت (World of Warcraft ) است  که بعد از نسخه Legion  به بازار عرضه شد . این نسخه از بازی در ۲ نوع زیر قابل و بازی کردن است :

  • World of Warcraft battle for azeroth : Digital Deluxe
  • World of Warcraft battle for azeroth : Standard

گیم پلی بازی wow bfa (دنیای وارکرفت: نبرد برای آزروث)

کلاس های بازی در Wow Bfa به نسبت نسخه قبل (Legion) تغییر  زیادی  نکرده اند اما  ، از تغییرات اساسی این نسخه ۲ منطقه جدید ، پت و مانت های جدید و Raid هایی است که بلیزارد در هر آپدیت از آن ها رو نمایی می‌کند.

 

اولین آپدیت این پتچ Tides of vengeance  نام دارد . این نسخه رکورد سریع ترین در بین بازی های بلیزارد را در اختیار دارد و داستان آن بیشتر روایت گر جنگ بین Horde و Alliance  است .

در World of Warcraft battle for Azeroth (wow bfa) هیرو ها قابلیت ارتقا تا لول (level) 120 را دارند که در هر ۲ محصول یک عدد boost lvl 110  موجود است. علاوه بر این از مناطق Kul Tiras و Zandalar نیز در نسخه battle for azeroth از بازی رو نمایی شد که به ترتیب مقر اصلی  Alliance و Horde  در این ۲ منطقه قرار دارد .

shadowlands

wow bfa


نکاتی درباره دنیای آنلاین بازی ,نسخه ,world ,azeroth ,warcraft ,battle ,warcraft battle ,برای آزروث ,نبرد برای ,وارکرفت نبرد ,دنیای وارکرفت منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

مدیریت ساختمان گلستان درآمد آنلاین « زیبایی های نماز » فوتبال من فاتح موویز تخفیفان از نصرت پند گیر worldnews