هفت لایه اطراف بدن مارا پوشانده که یکی از وظیفه مهم این لایه ها محافظت از ما در برابر انرژی های منفی و غیر ارگانیکه که به این لایه ها می گن هاله

 

قانون «دوبروی » می گوید:

 «هر ذره ای از خود انرژی به همراه دارد» . حتی با دوربینهای مخصوص از این انرژی ها عکس تهیه کرده اند .هاله های انرژی با فرکانس مغز و تفکر انسان مرتبط هستند.

 

ما می توانیم هاله های انرژی خود را با متمرکز شدن بر روی شخص یا محلی که میخواهیم هدایت کنیم فقط کافیست به آن شخص فکر کنیم بلافاصله هاله های انرژی ما با سرعت نور به سوی آن شخص فرستاده می شود .

 

 هاله های انرژی قابل باردار شدن است 

 اگر تفکر انسان منفی باشد هاله منفی و اگر مثبت باشد هاله مثبت.

 

به اين ترتيب که انديشه های مثبت، مهر آميز، خيرخواهانه، سرشار از توانمندی، هوش و خلاقيت بر هاله اثر مثبت دارد و سطح انرژی های آن را بالا می برد و از نظر کمی نيز میتواند هاله انسان را بزرگتر نمايد .

 

برعکس انديشه های منفی، بدبينی ها، خودخواهی ها، احساس تنفر از خود و یا ديگران، حسادت، خشم و هر گونه انديشه بد بر هاله اثر تخريبی می گذارد و سطح انرژی های آن را بشدت کاهش میدهد و انرژی زيادی از انسان میگيرد.

 

وقتی در مكانی احساس بدی ميكنيد بدين معناست كه آن محل از انرژيهای منفی اشباع شده است و يا وقتی فردی اين تاثير را روی شما مي گذارد يعنی او حامل انرژی منفی است .

 

جالب است كه اين انرژی حتی هنگام فكر كردن به كسی ، حرف زدن ، گوش كردن و… به صورت چه مثبت و چه منفی منتقل ميشود انجام اعمالی مانند مدیتیشن، عبادت و تمرین تفکر مثبت، حضور در طبیعت و دوستی با آن، از عوامل مهم و تاثير گذار بر افزايش سطح انرژی هاله میباشد.

 

احتمال دارد که شما در طول زندگی با انجام كارهایی هاله نورانی خود را آلوده كرده باشيد . هر گونه اضطراب ، دلهره ، ترس و حتی دروغگویی ، غيبت کردن ، بدبينی، آبروی دیگری را بردن و کلیه مسائلی از این قبیل منجر به آلودگی و تجمع انرژی های تخريب گر در هاله شما می شوند.

 

اين انرژی منفی آنقدر در هاله شما نفوذ ميكند تا در جسم (آخرين سطح برای نفوذ ) اثر خود را به صورت بيماری نشان دهد.توجه کنید که:

انرژی منفی منشا تمام بيماريهای روحی- روانی و جسمی انسان است و به مرور زمان رد پای خود را بر چهره و بدن ما بر جای می گذارد.

 

پس اگر دائما مریض میشوید به پاکسازی هاله و دوری از آلوده کننده های هاله تان فکر کنید.

 

انرژی هاله تان را با راههای مثبتی که گفته شد بالا ببرید تا نیازی به راههای منفی نداشته باشید.و اما افرادی هستند که به صورت ناخودآگاه از انرژی دیگران تغذیه می کنند. معمولا آنها افرادی هستند که ما اصلا بهشان شک نداریم.

 

یکی از راههای ی انرژی از شما این است که :

این افراد ممکن است نزدیک شما بیایند و برای شما درد دل کنند و بگویند که چه آدم بدبخت و فلک زده ای هستند و … و هر چه شما راه چاره نشانشان میدهید گوش نمیدهند، چون نمیخواهند که تغییری در وضعیتشان بوجود بیاید.

چرا که این تنها راهی است که میتوانند انرژی بگیرند، آنها با این کار در حال گرفتن انرژی شما هستند در حالی که شما دلتان به حالشان سوخته است.

 

حالا در مورد گرفتن انرژی مثبت صحبت کنیم:

هلند بزرگترین صادر کننده ی گل جهان است. دانشمندای هلندی تستی را انجام دادن و بچه های مهد کودکی رو بردند در مزارع گل و گفتند شما در بین مسیر هایی که بین ردیف های گل وجود داره بازی کنید و راه بروید و بدوید ولی به گل ها صدمه نزنید.

بعد دیدند جاهایی که بچه ها آنجا بازی کردند، گل های آنجا هم با نشاط تر شدند و هم شاداب تر، و زود تر هم رشد کردند. 

دانشمندان نتیجه تحقیقات شان را به دولت هلند اعلام کردند.

هلند هم بخشنامه ای به مهد کودک ها داد که هر مهد کودک موظف است هفته ای یک روز، مهد کودک را تعطیل کرده و بچه ها را به مراکز پرورش گل ببرند تا بچه ها در آنجا بازی کنند. ببینید حتی گل ها هم انرژی را دریافت میکنند چه برسد به شما که آدمید

 

چشم های ما اگر حالمان خوب باشد، دروازه ی انتقال انرژی مثبت است و اگر حالمان بد، دروازه ی انتقال انرژی منفی است. سعی کنید اطرافتان را با آدمهای شاد پر کنید تا انرژی آنها را دریافت کنید و روحتان را از پژمردگی نجات دهید.مثل همان گلها


مجله علمی، تاریخی، هنری و سرگرم کننده انرژی ,هاله ,منفی ,مثبت ,انسان ,هلند ,انرژی منفی ,انرژی مثبت ,آنجا بازی ,گرفتن انرژی ,انتقال انرژی منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

پورتال و سایت تفریحی خبری ایرانیان خرید کتاب زبان با تخفیف و ارسال رایگان اینجا همه چی هست بهترین سایت ارائه لنت های کمیاب و دیسک چرخ صفحه وب|هر آنچه مورد نیاز شماست آب و هوا و مسائل محیطی ذخیره ی دنیا پزشکی