اینترنتی سبزه ی عروسکی تنگ ابی 1399  اینترنتی سبزه ی عروسکی تنگ ابی 1399

 

سبزه که یکی از مهم‌ترین سین های سفره عید است اگر جایش خالی باشد هفت سین هم کامل نیست.این روز‌ها خیلی از مردم به فکر سبزه انداختن برای سفره هفت سین هستند. با کمک این طرح خلاقانه می‌توانید سبزه متفاوت‌تری برای سفره هفت سین خودتان تهیه کنید.این سبزه ی عروسکی بسیار جالب و بامزه و فانتزی در سه طرح فیل ،میمون و خوک می باشد که هم بعنوان هدیه و هم در ادارات ، مدرسه ، خانه و . می توانید استفاده کنید.

 

 اینترنتی سبزه ی عروسکی تنگ ابی 1399

 

جالبی این محصول در این است که همه چیز داخل صورت عروسکی آماده است و فقط کافیست که به آب بدهید تا سبزه ها از سر عروسک شروع به رشد کنند و مثل موهای سر بلند بشوند و بعد شما می توانید هر طوری که بخواهید کوتاهشان کنید یا مدل بدهید.

 

 اینترنتی سبزه ی عروسکی تنگ ابی 1399

 

سر عروسک را داخل تنگ آبی که داخل بسته وجود دارد قرار دهید.تنگ آب را قبلا تا دو سوم ظرفیت آن با آب پر کنید.به این صورت سبزه ی شما آماده به رشد کردن خواهد شد و با پاشیدن آب با آب پاش روی سر عروسک شروع به رشد خواهد کرد و موهای عروسک که همان سبزه ها هستند از لابلای سرش رشد خواهند کرد.

 

 اینترنتی سبزه ی عروسکی تنگ ابی 1399

مراقب باشید تا سر عروسک خشک نشود و همینطور در مقابل نور مستقیم آفتاب قرار نگیرد.در اینصورت در عرض 5 الی 7 روز سبزه ی شما آماده خواهد بود.بنابراین بهتر است 10 الی 7 روز قبل از عید نوروز شروع کنید.با مراقبت مستمر این سبزه ها به مدت 2 ماه باقی خواهند ماند.

 

 اینترنتی سبزه ی عروسکی تنگ ابی 1399

قیمت این محصول 20000 تومان


 ]
         قیمت : 20,000  تومان

گاه لباس پوشاک لباس زیر تابستانه بهاری نه مردانه 2020 سبزه ,عروسک ,عروسکی ,سفره ,داخل ,عروسک شروع ,برای سفره ,اینترنتی سبزه , اینترنتی منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

لینکدونی تلگرام نرده استیل,نرده شیشه ای,حفاظ استیل سومار مسجد امام خمینی(ره) نظرآقا کیو آر ایکس: خرید هاست، خرید سرور مجازی و سرور اختصاصی خرید دامنه و لاینسس webchain واخبار سایر ارزهای دیجیتال دانلود رایگان ام پی تری فول آقای وکیل شیراز