تلویزیون سونی بانه اعتبار جدید تصویر تلویزیون سونی Bravia: ارائه شده است

به نظر شما بیشتر امارات متحده عربی محتوای تلویزیون اینترنتی خود را از کجا دریافت می کند؟ فکر می کنید یک تلفن هوشمند یا رایانه لوحی درست است؟ خوب 65 درصد کل اینگونه مطالب در یک تلویزیون هوشمند در امارات متحده عربی مصرف می شود. 65 درصد تقریباً یک میلیون نفر که در برنامه های استریم مانند Netflix ، StarzPlay ، Wavo یا Vuclip مشترک شده اند ، از برنامه های تلویزیونی هوشمند خود را به نمایش می گذارند.

با در نظر داشتن این نکته ، سونی نیاز به ارائه تصاویری چشمگیر ، ویژگی های هوشمند و سازگاری با برنامه های مختلف وب را در آخرین تلویزیون های خود دارد. تلویزیون سونی بانه جدیدترین سری Bravia سونی با پردازش تصویر شگفت انگیز و همکاری با Android Android ، مملو از ویژگی هایی است تا همهجانبه ترین تجربه رسانه تصویری ممکن را ایجاد کند. در حقیقت ، تلویزیون اندرویدی سونی یک تلویزیون پیشنهادی Netflix است که به دلیل کارایی بالا ، ویژگی های هوشمند برش و دسترسی آسان به برنامه انتخاب شده است. با دکمه اختصاصی Netflix ، شما حتی می توانید جریان را تنها با یک کلیک شروع کنید.

 آخرین محتوای شما را مستقیماً در دسترس قرار می دهند


شهریار تلویزیون ,سونی ,هوشمند ,برنامه ,ویژگی ,netflix ,تلویزیون سونی ,سونی بانه ,متحده عربی ,امارات متحده منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

gagehopoj76 Rumah موضوعات مختلف بانو جون ***رادیو دنیای امروز*** طراحی فوتوشاپ فایل4 agham12 دانلود آهنگ های جدید زوی هیتسو