برفک زدن یخچال فریزر های بدون برفک یکی از دغدغه های مهم افراد در خانه و تمامی محل هایی است که در آن از یخچال استفاده می شود ، تمامی افراد مایل هستن یخچال خانه عاری از هر گونه کثیفی و برفک و یا بوی بد باشید ، از این رو در این پست قصد داریم تا راهکار های اساسی و مهم برای جلوگیری از برف یخچال را به شما ارائه دهیم .

چگونه یخچال خوشبویی داشته باشیم؟

برای از بین بردن بوی بد یخچال مقداری ذغال را خرد کرده و در میان پارچه ای نازک قرار داده و در درب یخچال بگذارید و هر هفته آن را تعویض نمایید و یا آن را مقابل آفتاب گذاشته تا تمیز و بدون بو گردند ، بعد از این مرحله میتوانید مجددا از آن به عنوان بو گیر استفاده نمایید .

در صورت نیاز به تعمیرات حرفه ای یخچال فریزر به مرکز تعمیرات یخچال فریزر مراجعه کنید.

علت برفک زدن یخچال فریزر بدون برفک چیست؟

رفع آلودگی قفسه های یخچال

قفسه ها را بیرون آورده و با آب گرم بشویید، در این حالت بعد از خشک شدن آن  ها مجددا به یخچال انتقال دهید.

شیوه تمیز کردن پشت یخچال چیست؟

یخچال را از برق کشیده و آن را به جلو بکشید در مرحله ی بعدی می توانید گشت آن را گردگیری کرده و عامل کثیفی آن را شناسایی کرده و در مقابل آن اقدامی موثر انجام دهید.

نحوه تمیز کردن یخچال و از بین بردن بوی آن به چه صورت است؟

شما می توانید به منظور پاک سازی دیواره های یخچال از  محلول جوش شیرین استفاده کنید ، به این صورت که محلول آب گرم درست کرده و دیواره های یخچال را با دستمالی پارچه ای و با کمک این محلول تمیز بشویید ، البته می بایست در مرحله ی بعدی بوسیله ی گارچه ای خشک دیواره ی یخچال را کاملا تمیز نمایید. این عمل باعث می شود یخچال بو نگیرد و کمتر برفک ببندد.

در صورتی که برفک های یخچال زیاد شد به راحتی آن را شسته و مانع از افزایش ضخامت آن شوید. به این خاطر که بیشتر شدن برفک های یخچال مانع از کار کردن صحیح یخچال خواهد شد.

برفک چیست و با آن چه کنیم؟

یکی از مهمترین علت های برفک بستن یخچال خراب شدن لاستیک دور درب یخچال می باشد، شما می بایست در فواصل زمانی معین و منظم سلامت این لاستیک ها را چک کرده و از نشت هوا به درون یخچال جلوگیری کنید. یکی از بهترین راهکار های مبارزه با برفک انتخاب یک یخچال با سیستم برفک آب کن اتوماتیک می باشد.


نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی یخچال ,برفک ,کرده ,فریزر ,تمیز ,تعمیرات ,یخچال فریزر ,تمیز کردن ,بدون برفک منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

پنل اس ام اس رویز اس ام اس تمامی سریال های ترکی تصاویر جالب فروشگاه ایمیل و درگاه ایمیل بیداری اندیشه hhfa مجله خبری فروشگاه لوازم خانگی رنگین کمان تو بهترین خرید رو از ما داشته باش