نرم افزار مدیریت صندوق قرض الحسنه فردیس یکی از جامع ترین نرم افزارها در این زمینه برای حسابرسی صندوق می باشد. کاربری آسان این نرم افزار که نیاز به تخصص خاص در زمینه حسابداری را از بین خواهد برد.

این نرم افزار قابلیت استفاده در محیط های خانوادگی ، اداری ، مساجد و … را دارد که از طریق این نرم افزار می توانید حساب های اعضای صندوق قرض الحسنه خود را مدیریت نموده، به اعضا طبق نوبت یا قرعه کشی وام دهید و برای آن ها دفترچه اقساط تهیه نمایید، دریافت و پرداخت از طریق چک داشته باشد و مانده صندوق و حساب های اعضا را نیز مدیریت نمایید.

شما می توانید نسخه آزمایشی این نرم افزار را بصورت رایگان دانلود نمایید و پس از تست و بررسی امکانات نرم افزار برای تهیه نسخه اصلی  آن اقدام نمایید. همچنین بسته های بروز رسانی را بصورت رایگان دریافت و نظرات خود را در خصوص تکامل و بهینه سازی این نرم افزار از طریق ارسال نظر یا تالار گفتگو برای ما ارسال کنید.

 

برای دانلود نسخه رایگان و دیدن قابلیت های نرم افزار به ادامه مطلب مراجعه نمائید.


نرم افزاری فردیس افزار ,صندوق ,مدیریت ,نسخه ,رایگان ,نمایید ,بصورت رایگان ,الحسنه فردیس ,مدیریت صندوق ,افزار مدیریت ,افزار مدیریت صندوق منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

خدمات بازسازي دانلود رایگان نرم افزار با لینک مستقیم دانستنی های روز پیروز این جدل تو خواهی بود اگر...؟ بررسی و تجربه بد من در پوکر نگاه به زیبایی لوازم یدکی پراید پژو ال۹۰ برلیانس هایما