یکی از فاکتورهای انتخاب مخزن آب، حجم مورد نیاز برای کاربرد خاص میباشد. مخازن از جنس فلز و پلاستیکی از کاربردی ترین مخازن است. باید بدانیم که مخازن فلزی و یا گالوانیزه در احجام بالاتر قابلیت تولید بهتر را دارد و بیشتر برای کاربرد صنعتی استفاده میشود.

از جمله محصولات ایستا پلیمر شریف ساخت انواع مخزن آب با جنسهای مختلفی همچون مخزن پلی اتیلن ، گالوانیزه و کامپوزیت است که در حجمهای مختلفی همچون مخزن پنج هزار لیتری (پنج متر مکعبی) و مخزن ده هزار لیتری ( ده متر مکعبی ) است که این مخازن بنا به خواست مشتری میتواند به صورت آماده، پیش ساخته یا ساخت در محل ساخته شود.

مخازن آب 1000 لیتری ما یک راه حل هزینه برای ذخیره سازی و یا آب قابل شرب و غیر قابل استفاده است. آنها از پلی اتیلن پایدار UV و مناسب برای ذخیره سازی خارجی ساخته می شوند.

هر مخزن دارای درب دریچه ای (در صورت عدم تهویه هوا) است. اینها بسته به سبک مخزن از 9 "تا 14" متغیر هستند. همچنین در هر مخزن از یک خروجی BSP 1 اینچی مناسب برای اتصال شیرها ، خاموش کردن دریچه یا سایر لوازم جانبی مجهز شده است.



مخزن آب مخزن ,مخازن ,لیتری ,ساخته ,هزار ,هزار لیتری ,ذخیره سازی ,مناسب برای ,برای ذخیره ,برای کاربرد منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

فروشگاه مهارت نگار کفپوش چوبی pornshop delsatecco.rozblog.com معرفی کالا شهربابک ایران فیلم تیم شناور هوشمند کارون چاپ و ظهور عکس