سیم بکسل حفاری و سیم بکسل جرثقیل در واقع نوع مشخصی از سیم بکسل های فولادی 6 رشته را شامل می شوند که بصورت مشترک در هر دو صنعت نیز مورد استفاده قرار می گیرند. سیم بکسل جرثقیل با ساختار 6X19 با بافتی از نوع سیل مورد استفاده قرار می گیرد. نوع مغزی سیم بکسل جرثقیل می تواند از نوع کنفی و یا از نوع فولادی باشد و بسته به میزان بار وارده مورد انتخاب قرار می گیرد. چرا که سیم بکسل حفاری با قطر برابر و با مغزی فولادی دارای تنسایل مقاومتی بالاتری از سیم بکسل حفاری با مغزی کنفی است. تنسایل مقاومتی سیم بکسل جرثقیل و حفاری اغلب 1770 نیوتن بر میلیمتر مربع انتخاب می شود تا هم دارای انعطاف مناسب برای گردش بر روی درام جرثقیل و یا در حفاری باشد و هم مقاومت کششی مناسبی را فراهم آورد.


سیم بکسل جنرال بکسل ,جرثقیل ,حفاری ,مغزی ,فولادی ,مورد ,بکسل جرثقیل ,بکسل حفاری ,تنسایل مقاومتی ,مورد استفاده ,استفاده قرار منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

کانته موزیک در این دنیا و دور از این دنیا پورتال و سایت تفریحی خبری ایرانیان نمایندگی پاناسونیک در تهران جاذبه های گردشگری | تور داخلی My Daily Life ????جـایی بـرایِ خـودِ واقــعیم???? دانلودستان ((( سالار گل ها رز )))