اکثر بیماران و همراهان آنها بعد از جراحی تعویض مفصل زانو و لگن در خصوص نحوه تغذیه بعد از عمل جراحی زانو برای بیماران به جهت جوش خوردن سریع تر استخوان ها و حفظ استحکام استخوان ها و بازتوانی بیماران  سوال می پرسند. بعد از جراحی زانو و عمل تعویض مفصل لگن به منابعی از موادغذایی احتیاج داریم که به بهبود زخم کمک کند زیرا بهبود سریع تر زخم به کاهش خطر عفونت منجر می‌شود همچنین بعد از جراحی تعویض مفصل به خصوص تعویض مفصل لگن نیاز به استخوان سازی داریم.

موضوعی که تقریباً تمام بیماران بر آن باور دارند این است که مصرف کله پاچه، قلم، پای مرغ و… نقش بسیار مهم و اساسی در جوش خوردن استخوان ها و بازتوانی مفصل ها و حفظ استحکام آنها دارد.باید بگوییم این منابع غذایی نه تنها نقشی در این موضوعات نداشته و هیچگونه منبع علمی تأیید کننده این موضوع نیست بلکه باعث بالا رفتن چربی بیماران و همچنین افزایش وزن آنها می شود لذا به هیچ کدام از بیماران مصرف این غذاها توصیه نمی شود.


وبلاگ دکتر علی یگانه بیماران ,مفصل ,جراحی ,تعویض مفصل منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

خریدوفروش انواع فلزیاب خارجی 09909061300 دانلود کده وبلاگ شخصی عذرا مجیبی مجری پخش زنده رویداد ها فروش تعمیر و ارتقای فلزیاب پورتال و سایت تفریحی خبری ایرانیان دیجیتال مارکتینگ