قاب و شاسی گوشی  تلفن همراه یک جور فریم است که مال آن از پلاستیک , شیشه و فلز بوده و کاملا بدور و پنل پشتی موبایل را پوشش میدهد و قطعات گوشی در آن قرار میگیرد . همینطور قطعات همراه با فریم و شاسی هر تلفن همراه تلفن همراه با مدل‎های دیگر متعدد است .

 

ممکن است برای شما این سوال پیش بیاید که کادر با شاسی چه تفاوتی با یکدیگر دارا‌هستند , بارزترین تفاوت فریم با شاسی در‌این است که قاب‌ها تنها به دور تلفن همراه را پوشش می دهند البته شاسی‌ها تمام تراز موبایل به غیر از نمایشگر را مشتمل بر میگردند و نسبت به کادر از موبایل حفاظت بیشتری را بعمل می آورند .

 

در صورتی تلفن همراه شما مبتلا خط و خش , ضربه خوردگی , شکستگی , انحنا در نصیب بدنه و یا این که … شده و برای شما مشکلاتی مثل ظاهری زننده و یا این که این که اختلالاتی را در عملکرد آن تولید نموده است , فریم و شاسی موبایل شما نیاز به بده بستان داراست .

نکات اصلی در فریم و شاسی

۱ - به مراد بده بستان کادر و شاسی می بایست تمام اجزای آن گشوده شود که زمان مایحتاج برای بده بستان فریم و شاسی تلفن همراه گوشی بسته به دسته آن مختلف بوده و در بعضی از مدل‌‌ها ردوبدل فریم و شاسی مالامال ریسک خیس از سایر مدل‌ها است که در صورتیکه به وسیله خویش استفاده کننده ردوبدل شود قابلیت و امکان شکستن تاچ و ال سی موجود است براین اساس برای انجام این کار نیاز به یک سرویس کار متبحر میباشد .

 

۲ - از جمله نکاتی که شما در هنگام یک فریم و شاسی بایستی به آن اعتنا متعددی فرمائید کیفیت و اصل بودن آن است که در صورت تقلبی بودن , قادر است مشکلاتی نظیر آنتن دهی بد یا این که قرار نگرفتن صحیح قطعات گوشی در جای خویش را برای شما ساخت نماید که ممکن است تلفن همراه گوشی به صحت کار نکند و یا این که چه بسا بعضا برای شا مشکل ساز خواهد شد .

شاسی تلفن همراه چه میباشد

شاید برایتان اتفاق افتاده باشد که از خودتان بپرسید شاسی تلفن همراه چه است و چه کاربردی داراست درین مقاله آموزشی همراه رایانه همراه قصد دارااست درباره با این مسئله برای شما توضیح دهد در صورت وجود هر جور سوال در امر شاسی تلفن همراه سوالهای خویش را از همراه کامپیوتر بپرسید . درپی با ما همراه باشید .

 

یک فریم برای هر موبایل لازم است از آنجایی که شاسی نیز یک دسته فریم است پیشنهاد می‌کنیم این مقاله را تا آخر مطالعه فرمائید .

 

شاسی یک گونه کادر برای تلفن همراه گوشی هست که با استعمال از آن می توانید تراز پشتی و حاشیه ی تلفن همراه خویش را بپوشانید .

شاسی موبایل از مرحله پشتی و کناره های تلفن همراه در قبال ضربه به نیکی حفظ می نماید شاسی تلفن همراه نسبت به فریم های دیگر خیلی خوبتر است شاسی به کار , کاربرانی میاید که نمیتوانند از گوشیشان محافظت نمایند .

ما به شما یوزرها عزیز سفارش می کنیم از شاسی موبایل به کار گیری فرمایید زیرا احتمال افتادن تلفن همراه از دستتان موجود هست .

ممکن است موبایل به صورت ناگهانی از دستتان بیفتد و در گیر شکستگی شود در شرایطی‌که یک شاسی داشته باشد هنگام افتادن ضربه نمی خورد .

متاع شاسی از پلاستیک است فریم های پلاستیکی از گرد و غبار به باطن موبایل خودداری می نمایند و این یک کدام از شایسته ترین مزایای این جور کادر ها میباشد . در‌صورتی‌که در مکانی شاغل می باشید که ممکن است گرد و غبار به درون گوشیتان رخنه نماید شایسته ترین کار این است یک فریم برای موبایل خودتان تهیه و تنظیم فرمائید .

احتمالا شما اطلاع چندان دقیقی نسبت به کادر های موبایل نداشته باشد بعضی از کادر ها تمام تلفن همراه را نمی پوشانند پس این جور فریم ها ممکن است بی نتیجه است شما بایستی قابی را تهیه و تنظیم فرمائید که نیز تراز پشتی تلفن همراه و نیز حاشیه ی موبایل را به صورت کامل پوشش دهد .


اطلاعات کامپیوتری شاسی ,تلفن ,فریم ,موبایل ,کادر ,ممکن ,تلفن همراه ,شاسی تلفن ,همراه گوشی ,شاسی موبایل ,تنظیم فرمائید منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

اینجا همه چی هست بهترین سایت موزیک-باس آذر فایل سرگرمی و دانلود آهنگ ترشحات یک ذهن مریض کسب و کار اینترنتی روزانه 500 هزار تومان گمنام.. مجله پوست، مو، زیبایی و لاغری