آشنایی با اصطلاحات تخصصی آموزش سئو (1)

در ابتدا برای شروع آموزش سئو به سراغ آشنایی با اصطلاحات تخصصی سئو میرویم. این اولین قدم برای آموزش سئو و آموزش بهینه سازی سایت است. ما در این مقاله سعی داریم شما را با قسمتی از اصطلاحات سئو اشنا کنیم اشنا کنیم.

 

1. HEO :

مخفف عبارت Human engine optimization و به معنی بهینه سازی برای موتور های جستجو از دید انسان است. گوگل سال 2017 الگوریتمی ارایه به نام Rank Brain. این الگوریتم سایت را از نگاه انسان میبیند و این جا بود که Ui و Ux و ظاهر و دیزاین مهم شد.

 

2. SEM:

مخفف عبارت search engine marketing و به معنی بازار یابی برای موتور های جستجوست که در حوزه ی مارکتینگ است.و ما در قسمت آموزش سئو به آن نمیپردازیم.

 

3. SMO:

مخفف عبارت social media optimization به معنی بهینه سازی شبکه های اجتماعی.

 

4. SMM:

مخفف عبارت Social media marketing که این اصطلاح هم به حوضه ی دیجیتال مارکتینگ برمیگردد. و باز هم در حوضه آموزش سئو به آن پرداخته نمیشود.

 

5. PPC :

مخفف عبارت pay per click و به معنی پرداخت به ازای کلیک میباشد یعنی هرکسی بر روی سایت شما کلیک کند شما باید هزینه آن کلیک را به گوگل پرداخت نمایید. حتما شما هم متوجه این موضوع شده اید که وقتی بعضی مطالب را در گوگل سرچ میکنید به غیر از ان دهتایی که به شما نشان داده میشود، دو سایت در بالا و دو سایت در پایین هم با کلمه Ad به شما نشان داده میشود.این سایت ها تبلیغاتی هستند و سئو نیستند.گوگل 85 درصد درآمد خود را از این راه به دست می آورد. ( در قسمتی از آموزش سئو شما را با چگونگی کار با google adwords آشنا خواهیم کرد).

برای ادامه مطلب به آشنایی با اصطلاحات تخصصی آموزش سئو (1) مراجعه فرمایید.


آموزش سئو آموزش ,سایت ,مخفف ,عبارت ,اصطلاحات ,گوگل ,مخفف عبارت ,اصطلاحات تخصصی ,بهینه سازی ,social media ,نشان داده ,عبارت social media ,مخفف عبارت social ,اصطلاحات تخصص? منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

کارآموز کده rningunti ××× سمیرم سرزمین هزار چشمه ××× سرگرمی,اجتماعی,آموزشی سایت تفریحی و سرگرمی معرفی درختان میوه متخصص قلب دبیرستان استعدادهای درخشان دستغیب کازرون