خب در قسمت اول آشنایی با اصطلاحات تخصصی آموزش سئو، قسمتی از اصطلاحات seo را به شما آموزش دادیم. در قسمت دوم از آموزش اصطلاحات تخصصی اموزش سئو، قسمتی دیگر از اصطلاحات تخصصی سئو را به شما اموزش می دهیم. همینطور که در مقاله قبل گفتیم آموزش اصطلاحات سئو اولین گام برای آموزش سئو ست و هدف ما آموزش سئو به زبان ساده است.

 

1. Bounce rate:

به معنای نرخ پرش است پس چیز بدی برای سایت شما ست. سایت شما در دو صورت bounce rate میگیرد:1-کاربری وارد سایت شود و کمتر از یک دقیقه از سایت شما خارج شود.

2-کاربر هیچ عملی در سایت شما انجام ندهد.

 

2. Cache :

یعنی فضای ذخیره سازی که اخرین بازدید و اخرین چیزی که گوگل از سایت دیده است را به ما نشان میدهد. برای بازدید از cache برروی فلش کوچکی که در کنار url سایت وجود دارد کلیک کنید تا بتوانید از اخرین بازدیدی که گوگل از سایت شما داشته است مطلع شوید.

 

3. Personalized SERP:

حتما برای شما هم پیش امده است که گاهی اوقات سرچ های شما به رنگ بنفش ظاهر میشوند، در این مواقع میگوییم که SERP شما شخصی شده است و دیگر SERP واقعی نیست. این امر به خاطر history و cookie شما اتفاق می افتد.وقتی بنفش میشود یعنی شما قبلا این سایت را دیدید و به آن Bounce rate ندادید و گوگل میفهمد که این سایت برای شما خوب بوده و این سایت را تنها برای شما بالا می آورد.

خب برای ادامه مطلب به آشنایی با اصطلاحات تخصصی آموزش سئو (2) مراجعه فرمایید


آموزش سئو سایت ,آموزش ,اصطلاحات ,تخصصی ,گوگل ,serp ,اصطلاحات تخصصی ,bounce rate ,آموزش اصطلاحات ,سئو، قسمتی ,تخصصی آموزش ,اصطلاحات تخصصی آموزش منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

دانلود کلیپ جدید روستای بیاج مرجع اطلاعات صنعت چاپ در سراسر وب کانامه ماهانه رمان یاب اسرار قاراقان