آموزش کامل راه اندازی پروکسی MTProto با کانال اسپانسر

در این مقاله قصد داریم به آموزش کامل راه اندازی و ساخت پروکسی اسپانسری MTProto و مراحل گام به گام و تصویری ساخت پراکسی روی سرور لینوکس را توضیح دهیم.در ابتدا توضیحاتی در مورد اینکه پروکسی MTProto چیست ؟ و چگونه کار می‌کند خواهیم داد و در ادامه نحوه راه اندازی پروکسی تلگرام و نحوه فعالسازی کانال اسپانسری تلگرام را توضیح خواهیم داد.

ممکن اگر در گوگل جستجو نمایید با آموزش های متفاوتی روبرو شوید و مقالات متنوعی را ببینید اما متاسفانه در این مقالات نواقصی وجود دارد. برای مثال ممکن است پینگ بالایی داشته باشند، یا تصاویر و ویدئوها رو به درستی لود نکنند، یا تنظیم کانال اسپانسر نداشته باشد، و یا امکان نمایش تعداد کاربران ندارند و … . در این آموزش ما روشی را به شما خواهیم آموخت که تمام این مشکلات را رفع کرده باشد و به راحتی و بسرعت بدون هیچ مشکلی پروکسی خود را راه اندازی نمایید.

قبل از هر چیزی این توضیح را بدهیم که شرکت تبلیغاتی ماکان ارائه دهنده خدمات تبلیغ در تلگرام است. جهت کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه روی لینک زیر کلیک نمایید.

تبلیغات اسپانسری پروکسی و همچنین راه اندازی پروکسی تلگرام قوی با تعداد اعضای بسیار زیاد را به ما بسپارید.


شرکت تبلیغاتی ماکان پروکسی ,اندازی ,آموزش ,mtproto ,تلگرام ,خواهیم ,اندازی پروکسی ,آموزش کامل ,پروکسی mtproto ,تبلیغاتی ماکان ,شرکت تبلیغاتی ,شرکت تبلیغاتی ماکان ,اندازی ? منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

چت روم چت برگ بهترین چت روم فارسی چت روم موبایل فروشگاه اینترنتی سبحان سلامتی معرفی کالا فروشگاهی آذر فلز پایون