سیل عظیم توریست هایی که سالیانه به کشور ترکیه سفر می کنند، سرمایه گذاران زیادی را مجاب می کند تا مراکز لوکسی در این کشور احداث کنند. تعداد این مراکز همچنان در حال افزایش می باشد. مرکز آیدین پریهام یکی از بهترین مرکز های وان است.

مرکز آیدین پریهام یکی از معروف ترین مراکز شهر وان می باشد که با وجود قدیمی بودن، اغلب گردشگران تور وان برای کردن آن را در اولویت قرار می دهند. سطح قیمت ها در این مکان ممکن است کمی گران باشد، ولی این قیمت بالا به دلیل اصل بودن اجناس می باشد که ارزش پرداخت هزینه بالا را دارد. عاشقان برند و مارک های معروف می توانند های باکیفیتی در این مرکز داشته باشند. مغازه های لوکسی در این پاساژ قرار دارد که انواع پوشاک، کیف و کفش، لوازم الکترونیکی و لوازم خانگی را به می رسانند.

مرکز آیدین پریهام دارای امکاناتی مانند: کافی شاپ، سرویس بهداشتی، آسانسور، 4 سالن تئاتر و سینما و فود کورت بوده که گردشگران تور ترکیه می توانند از آن ها بهره ببرند. سالن های تئاتر و سینما یک سرگرمی فوق العاده در این مکان می باشد که تماشای نمایش ها و فیلم های آن، بازدیدگنندگان را به وجد می آورد.

دو رستوران معروف در نزدیکی این پاساژ قرار دارد که گردشگران قیمت تور هوایی وان ترکیه از تهران می توانند بعد از کردن و گشت و گذار، به آن ها رفته و غذایی میل کنند و خستگی پاساژگردی را به در کنند. آن دسته از توریست هایی که در هتل های مرکز شهر اقامت دارند، به راحتی و با قدم زدن چند دقیقه ای می توانند به این پاساژ رفته و های خود را انجام دهند.

ساعات کار: 10 صبح تا 10 شب

آدرس: ترکیه/ شهر وان/ جنب رستوران های بیر چوک و تامارا گریل


بانک تور لحظه آخری مرکز ,ترکیه ,توانند ,پریهام ,آیدین ,پاساژ ,مرکز ,آیدین پریهام , آیدین ,مراکز ,قرار دارد , آیدین پریهام منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

تضمین بار ↔09192717636↔ تراوین دانلود پروژه و پایان نامه 98 Song تاینی موویز | دانلود با لینک مستقیم رادیو جوان, Radiojavan, دانلود آهنگ ایرانی, آهنگ کره ای, موزیک خارجی freightsam PcMod رهگذر