عیب گیری فیلم The Discovery
با عیب گیری فیلم The Discovery که یکی بزرگ‌ترین سوال‌های حیات بشری را دستمایه قصه ماجرا خویش نموده است , همپا باشید . از سال ها پیش فیلم‌سازان و نویسند‌گان زیادی در سوی اثرها علمی‌ - ‌تخیلی جذب شده و روز‌به‌روز به تعداد این اشخاص بیش تر می‌گردد . علیه مخا‌طبین محتوا‌های سینمایی و تلویزیونی هم از این دست اثرها استقبال می نمایند و بخش اعظمی از پر‌‌ترین فیلم‌های مورخ درین ژانر گونه بندی میشود . ماهیت گوناگون این قبیل فیلم‌ها و سریال‌ها منجر میشود اثر ها علمی‌ - ‌تخیلی به دو گونه اکثر تقسیم شوند : به کار گیری از موادتشکیل دهنده فرا‌واقعی مانند موجودات تعجب آور و غریب و به تصویر کشیدن جنگ‌های فضایی یا این که پرداختن به موردها نا‌شناخته یا این که کمتر شناخته شده حیات بشری . در حالی که تولید ها مدل نخستین عموما جنبه سر‌گرمی دارا‌هستند , سازندگان اثرها نوع دوم کارایی میکنند مفاهیم پیچیده را به طور بصری فراگیری و تفهیم نمایند . فیلم The Discovery با ارفاق قسمتی از جور دوم است .
مسئله مرگ و معاش بعد از آن یکی بزرگ‌ترین علامت‌ سوال‌هایی است که ذهن اکثری را به خویش سرگرم کرده و در حالی که خیل عظیمی سعی میکنند از آن طفره بروند , بعضا دیگر به‌دنبال ثابت و چه بسا رویارویی با آن‌ می‌باشند . فیلم اکتشاف , تحت عنوان یک کدام از اثرها بلند نت‌فلیکس در دورانی جریان داراست که شخصی به اسم توماس هاربور برنده شده به طور علمی معاش بعداز مرگ را اثبات نماید . این ثابت نهایتا به پرورش قتل نفس با انگیزه استارت یک معاش تازه و دستیابی به خواسته‌ها و آمال در دنیای دیگر باعث میگردد . توماس هاربور که خویش را در ارتقاء روز افزون آمار قتل نفس تقصیر کار نمی‌داند , در غایت ناچار به تماشا قتل نفس یک کدام از اعضای مجموعه فیلمبرداری رسانه‌ای می‌گردد که در درحال حاضر مذاکره با آن است . کلیه این رخدادها نقش پیش مورد داستانی را ایفا می کنند و اتفاقات حیاتی از جایی شروع میگردد که بعداز دو سال ویل , پسر توماس هاربور که منش اعتقادی مختلفی نسبت به بابا داراست , به جزیره محل ستش گشوده میشود و در این سو با آیلا آشنا می گردد . این شناخت و قرار تصاحب کردن در معرض پژوهش ها بابا اتفاقات متفاوتی را رقم میزنند که مبنا اثر را تشکیل میدهند .
با این که تم داستانی فیلم اکتشاف در جور خویش جذاب است , ولی خویش فیلم در‌حد و اندازه‌های یک اثر میانگین باقی میماند . عامل این فرمان را می بایست در گم شدن نام و نشان کاوش کرد . در واقع این فیلم هیچگاه چه بسا به آن چیزی که بایستی باشد نزدیک نیز نمیشود و دائما فی مابین ژانر‌های گوناگون در حالا گشت و گذار است . با دقت به روایت رازآلود , توقع پرداخت بیشتری به موضوع مرگ تحت عنوان تم دارای اهمیت ماجرا میرفت ولی مقابل چارلی مک‌داول تحت عنوان مولف و کارگردان تمرکز اکثر خویش را روی درام و رابطه ها در بین دو شخصیت دارای اهمیت نهاده است . خواسته این وجود ندارد که درام و سکانس‌های احساسی می بایست به کل از فیلم اکتشاف حذف شوند , بلکه خلل این بخش انقطاع بودن آن از بطن اثر و تولید شم بیشتر بودن در سکانس‌های گوناگون است .


دانلود فیلم جدید فیلم ,خویش ,اثرها ,اکتشاف ,توماس ,هاربور ,فیلم اکتشاف ,توماس هاربور ,دارای اهمیت ,علمی‌ ‌تخیلی ,حیات بشری منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

اینترپلاس گروه مهاجرتی امیدار ، مشاوره پذیرش ویزا اخرین اخبار تعطیلی / سریال/ ورزشی و... مطالب تور و گردشگری