لذت چاپ آنلاين عکس با اينستا چاپ

 

گروه علم و فناوري: در حال حاضر، چاپ عکس بيشتر از گذشته ارزش پيدا کرده اند. زيرا عکس‌ها و فيلم‌ها در حافظه گوشي‌هاي موبايل ذخيره مي‌شوند. در نتيجه، هر لحظه ممکن است که از بين بروند. علاوه بر آن، طبق عقيده اکثريت مردم تصاوير ديجيتالي به هيچ عنوان نمي توانند جاي عکس و قاب عکس‌هاي ماندگاري را بگيرند. به همين منظور امروزه بيشتر از تصاوير چاپي براي ثبت و ماندگار کردن لحظات استفاده مي‌شود.

سرويس اينستا چاپ يک سرويس چاپ آنلاين عکس است. در اين صورت با استفاده از اين سرويس شما مي‌توانيد تصاوير موبايل ، رايانه و شيکه‌هاي اجتماعي مثل اينستاگرام خود را روي انواع کاغذهاي چاپ و در قاب عکس‌هاي متنوع، چاپ کنيد. همچنين با استفاده از اين سرويس چاپ عکس، مي‌توانيد عکس‌هاي خود را براي هميشه ماندگار کنيد. خدمات اينستا چاپ هم از طريق وب سايت و هم از طريق اپليکشن‌هاي موبايل در اختيار عموم مردم قرار دارد.
در اين مقاله مي‌توانيد با امکانات اپليکشن‌هاي موبايل اينستا چاپ آشنا شويد و به صورتي راحت تري به آن دسترسي پيدا کنيد.

اپليکشن‌هاي موبايل اينستا چاپ
اينستا چاپ براي هر دو سيستم عامل اندرويد و IOS اپليکشن منتشر کرده است و در هر دوي اين سيستم عامل‌ها، طراحي متناسبي را ارائه کرده است که داراي عملکرد‌هاي بسيار مطلوبي هستند. در نتيجه، شما مي‌توانيد به سادگي با اپليکشن اينستا چاپ کار کنيد. خدمات اين اپليکشن به خوبي از يکديگر تفکيک داده شده اند و در کنار طراحي مناسب اين اپليکشن براي رابط کاربري، دسترسي به آن آسان تر است و در کمترين زمان مي‌توانيد به نتيجه مورد نظرتان دست پيدا کنيد.

همانطور که گفته شد، اپليکيشن اينستا چاپ خدماتي را براي چاپ عکس و ماندگار کردن لحظات در اختيار عموم مردم قرار مي‌دهد. اين خدمات عبارتند از: چاپ عکس، چاپ عکس روي قاب‌هاي متنوع، چاپ عکس روي پوستر، تقويم، ريسه، چارچوب و گيره‌هاي چوبي. تمامي اين خدمات در اپليکشن اينستا چاپ ارائه شده اند و مي‌توانيد تصاويري که به اين شيوه‌ها چاپ مي‌شوند را تا مدتي طولاني 90 سال نگهداري کنيد. همچنين مي‌توانيد از آنها در زيباتر کردن دکور خانه خود استفاده کنيد. تنوع محصولات در کنار قيمت‌هاي مناسبي که ارائه مي‌دهد، از مزاياي مهم اين سرويس چاپ عکس آنلاين به شمار مي‌رود.

علاوه بر آن، اينستا چاپ محصولات و خدمات خود را به صورت مناسبتي نيز ارائه مي‌دهد. براي مناسبت‌هايي مانند روز مادر، روز پدر، روز معلم، روز تولد و در اپليکشن خدماتي ارائه شده است که کار شما را آسان تر مي‌کند. اينستا چاپ براي اين مناسبت‌ها بسته‌هاي ويژه اي در نظر مي‌گيرد که مي‌توانيد قبل از اينکه آنها را سفارش دهيد، بسته بندي و کادوپيچي آنها را نيز از سرويس اينستا بخواهيد. در اين صورت پرسنل اين اپليکشن به شيوه اي جذاب و زيبا بسته مورد نظرتان را کادو پيچي کرده و ارسال مي‌کنند.
زماني که در اپليکشن سفارشي را ثبت مي‌کنيد، گزينه‌هايي به منظور ويرايش کردن تصوير به فرم دلخواهتان در اختيارتان قرار مي‌گيرد. در اين صورت مي‌توانيد، تصاوير را در جهت‌هاي مختلف بچرخانيد، برش بزنيد و يا آنها را از يک قسمتي قطع کنيد.

در اينستا چاپ مي‌توان به دو روش تصاوير را بارگزاري کرد. شما هم مي‌توانيد از گالري گوشي و هم از تصاوير اينستاگرامي، تصوير مورد نظر خود را بارگزاري کنيد. از مزيت‌هاي جذاب اين اپليکشن آپلود مستقيم تصاوير از اينستاگرام است. شما مي‌توانيد در اپليکيشن به حساب کاربري خود در اينستاگرام وارد شويد و از تصاويري که در تايم لاين صفحه شما موجود است، تصاوير دلخواه خود را براي چاپ انتخاب کنيد.
همچنين براي هرکدام از دسته بندي‌ها، پيش نمايشي از محصول نهايي را قرار داده است که در نتيجه، با استفاده از اين قابليت مي‌توانيد محصول نهايي که تحويل مي‌گيريد را مشاهده کنيد. پيش نمايش‌هايي که براي محصولات نشان داده مي‌شوند، توسط عکاسان حرفه اي در زاويه‌هاي مختلف تهيه شده و به ثبت رسيده اند.

اينستا چاپ مجموعه اي پر توان و با انگيزه را در پشت خودش دارد که تمامي پرسنل اين مجموعه براي افزايش و توسعه کسب و کار تلاش مي‌کنند. مجموعه اينستا چاپ در تلاش است تا تجهيزات چاپ عکس‌ها را با استانداردهاي روز دنيا تطابق دهد که در نتيجه آن، عکس‌هاي سفارشي با بهترين کيفيت چاپ شوند. علاوه بر آن، اينستا چاپ محصولات متنوعي را ارائه مي‌دهد و درباره قيمت چاپ عکس بايد بگويم که داراي قيمت‌هاي مناسبي نسبت به محصولات هم رده هستند. همچنين ارائه بسته‌هاي مناسبتي اين مجموعه باعث تمايز اين سرويس با ساير سرويس‌هاي ارائه دهنده چاپ عکس شده است.
اپليکشن اينستا چاپ هم اکنون در مارکت اندرويد و اپ استور براي هر دو سيستم عامل اندرويد و IOS قابل دسترسي است که مي‌توانيد آن را دانلود کرده و از خدمات متنوع آن بهره ببريد.

 

 


تک سایت اينستا ,مي‌توانيد ,کنيد ,اپليکشن ,ارائه ,تصاوير ,اپليکشن اينستا ,اپليکشن‌هاي موبايل ,کنيد همچنين ,عامل اندرويد ,سيستم عامل ,اپليکشن‌هاي موبا منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

borocharkh بیت کوین ارزان سرا بی باک موزیک فصل فان یونیت دندانپزشکی ***بهترین های اندروید*** بیوگرافی بازیگران دانلود فایل