اگر در عملکرد نعوظ تنها نباشید ، از هر سه نفر یک نفر به اختلال نعوظ نیاز دارد.

 

بیشتر افراد نمی خواهند در مورد مشکلات جنسی خود صحبت کنند. به خصوص در فرهنگ های شرقی که مسائل جنسی یک تابو است و هنگام بحث در مورد مشکلات جنسی احساس خوبی نمی شود. بنابراین صحبت در مورد شیوع ناتوانی جنسی در مردان ایرانی واقع بینانه نیست.

 

اما آمارهای جهانی درباره شیوع این اختلال چه می گویند؟ مرکز اطلاعات و آمار دانشگاه بوستون در وب سایت خود شیوع اختلال عملکرد جنسی مردان را اعلام کرده است.

 

10٪ از مردان بین 40 تا 70 سال ناتوانی کامل در محکم کردن خود دارند.

 

25٪ از مردان بین 40 تا 70 سال دارای اختلال نعوظ متوسط ​​هستند و به اختلال نعوظ نیاز دارند.

 

به طور کلی ، 35٪ از مردان بالای 40 سال دارای ناتوانی هستند.

 

5٪ - 10٪ از مردان زیر 40 سال نیز مبتلا به این اختلال هستند.

 

اما با افزایش سن ، این اختلال شایع تر است ، طبق آماری که افراد نزدیک به 40 سالگی با 22٪ و افراد نزدیک به 70 سال با 49٪ ناتوانی دارند.

 

تجربیات نویسنده در این کلینیک نشان می دهد که یک چهارم افراد برای داشتن اختلال نعوظ به کلینیک های درمانی جنسی مراجعه می کنند. اما این نمی تواند در جامعه تعمیم یابد زیرا بسیاری از افراد علیرغم داشتن مشکلات جنسی به دلایل مختلف به دنبال درمان نیستند. از طرف دیگر ، این اختلال یکی از شایع ترین مشکلات در کلینیک های بهداشت جنسی است.


کلینیک تراپی اختلال ,جنسی ,نعوظ ,مردان ,افراد ,کلینیک ,اختلال نعوظ ,مشکلات جنسی ,افراد نزدیک ,شیوع اختلال ,مورد مشکلات منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

تنهایی های یک دیوانه. آپ ماندانا خبر جدید - اخبار روز ایران و جهان خبر،فیلم ،آهنگ،عکس نقد فیلم های ایرانی - بررسی متفاوت من دستگاه بازیافت پت وبلاگ خبری گروه مطالبات مردمی دورود پورتال و سایت تفریحی خبری ایرانیان مرجع ماشین آلات صنایع چوب