مي توان گفت مهم ترين سرويسي که در زمينه ارز هاي ديجيتال بايد از آن استفاده کنيد صرافي هاي ارز ديجيتال مي باشد. اين صرافي ها مزاياي بسيار زيادي براي کاربرانشان دارند. مزايايي که آن قدر ارزشمند هستند که شما هيچ مشکلي با پرداخت کارمزد تراکنش ها نخواهيد داشت. يکي از مهم ترين ويژگي هايي که صرافي هاي معروف و پيشرفته در اختيار کاربران خود قرار مي دهند، سرويس استاپ لاس يا Stop limit loss مي باشد. در ادامه با ما همراه باشيد تا يکي از بهترين صرافي هاي ارز ديجيتال را به شما معرفي کنيم و به شما بگوييم چگونه از اين سرويس بي نظير و بسيار مفيد استفاده کنيد.

آموزش کامل بايننس

آيا صرافي هاي ارز ديجيتال امن هستند؟

در ارتباط با امنيت صرافي هاي ارز ديجيتال مي توان گفت اين صرافي ها از امنيت کافي برخوردار هستند، اما مواردي هم وجود دارند که بايد براي امنيت بيشتر آن ها را انجام دهيد. اول از همه اين که هميشه و حتما از صرافي هاي معروف و معتبر استفاده کنيد. اين صرافي ها نسبت به صرافي هاي تازه کار تر از امنيت بالاتري برخوردار بوده و از سيستم هاي امنيتي پيشرفته تري استفاده مي کنند. به همين جهت بهتر است هميشه از صرافي هاي معتبر استفاده نماييد. نکته بعدي اما کاملا به شما وابسته است و آن هم انجام تنظيمات امنيتي به صورت کامل مي باشد. هنگامي که شما براي اولين بار در سايت يک صرافي ثبت نام مي کنيد از شما خواسته مي شود تا تنظيمات امنيت را انجام دهيد. اين تنظمات مثل ورود دو مرحله اي، اتصال به اکانت گوگل و برخي ديگر از سرويس ها مي باشد که با انجام دادن آن ها مي توانيد امنيت حساب کاربري خود را افزايش داده و اجازه ندهيد افراد ديگري به حساب شما دسترسي داشته باشند. فراموش نکنيد که تمام دارايي شما در حساب صرافي شما موجود مي باشد و اگر هر کس غير از خود شما به اين حساب ها وارد شود مي تواند به دارايي شما دسترسي کامل داشته باشد. به همين دليل بايد با نهايت دقت اين تنظيمات را انجام داده و در حفظ اطلاعات امنيتي حساب خود کوشا باشيد. در مقالات و فايل هاي آموزشي صرافي ها، تمام اين موارد به طور کامل براي شما توضيح داده خواهد شد.

سايت صرافي بايننس

بهترين صرافي ارز ديجيتال کدام است؟

صرافي هاي بسياري زيادي هستند که در زمينه ارز هاي ديجيتال و بيت کوين فعاليت مي کنند. در حال حاضر يکي از بهترين و قديمي ترين صرافي ها که مورد اعتماد افراد بسيار حرفه اي در اين حوزه مي باشد، صرافي بايننس مي باشد. اين صرافي سابقه بسيار درخشاني در زمينه ارز هاي ديجيتال دارد و اکنون به عنوان يکي از تعيين کنندگان و مراجع قيمت در اين بازار به شمار مي رود. استفاده از سرويس هاي بسيار گسترده و پيشرفته اين صرافي براي تمام مردم دنيا، حتي افرادي که در ايران زندگي مي کنند نيز ممکن مي باشد. البته به دليل وجود تحريم ها براي استفاده از سايت صرافي بايننس نياز به انجام برخي تغييرات و تنظيمات اينترنتي مي باشد. تمامي اين موارد به طور کامل و به صورت تصويري و ويديويي در آموزش کامل بايننس وجود داشته و مي توانيد از آن ها نهايت بهره را ببريد.فراموش نکنيد که براي افرادي که در داخل ايران هستند و مي خواهند از صرافي بايننس استفاده کنند واجب است که حتما آموزش هاي کامل را در اين زمينه ببينند و سپس به اين صرافي وارد شده و در آن ثبت نام کنند. فراموش نکنيد که در صورتي که شما به عنوان يک کاربر فعال در ايران شناسايي شويد ممکن است حساب کاربري شما مسدود شده و ديگر امکان دسترسي به دارايي خود را در اين صرافي نداشته باشيد. حال شايد اين سوال براي شما پيش بيايد که وقتي ريسک بالايي مانند از دست رفتن دارايي وجود دارد، چرا بايد از اين صرافي استفاده کرد؟ در ادامه شما با يکي از بهترين و مفيد ترين قابليت هاي موجود در اين صرافي آشنا مي کنيم که قطعا شما را تشويق کرده تا از اين صرافي استفاده کنيد.

 

قابليت استاپ لاس چيست؟

در مبحث آموزش تريد در بايننس، بخشي به نام آموزش استاپ ليميت در بايننس وجود دارد.حال مي خواهيم کمي شما را با آموزش استاپ لاس آشنا کرده و بگوييم اين قابليت بسيار بسيار کاربردي دقيقا چه کاري انجام مي دهد. توضيح اين قابليت به زبان ساده از اين قرار است: شما يک ارز ديجيتل را خريداري کرده و براي آن يک کف قيمت تنظيم مي کنيد. هنگامي که ارز ديجيتالي که خريداري کرده ايد تا آن کف قيمت پايين آيد، سايت به طور خودکار ارز شما را فروخته و ارز ديگري که مورد نظرتان مي باشد را براي شما تهيه مي کند. با اين کار شما ديگر نگراني از بابت چک کردن هر لحظه قيمت ها نداريد و مي توانيد مطمئن باشيد که حتي زماني که از وضعيت بازار خبر نداريد ضرر نکرده و ارز شما در کف قيمتي مشخص شده فروخته مي شود. اجازه دهيد اين قابليت را با مثالي براي شما توضيح دهيم. فرض کنيد شما براي خود يک بيت کوين را به قيمت 8500 دلار خريده ايد. حال شما يک استاپ لاس با قيمت 8000 دلار را براي اين ارز خود تنظيم مي نماييد و مثلا تنظيم مي کنيد تا در صورتي که قيمت بيت کوين تا 8000 دلار سقوط کرد بيت کوين شما فروخته شده و در ازاي آن دلار تتر خريداري شود. پس از اين که اين کار را انجام داديد ديگر نياز به هيچ نگراني نداريد. اگر به هر دليل نتوانستيد چند روزي از وضعيت بازار با خبر شويد خيالتان راحت است که حداقل ضرر نمي کنيد و اگر ارزي که در اختيار داريد سقوط قيمتي زيادي داشته باشد شما آن ضرر را به مقدار بسيار پاييني تجربه خواهيد کرد، زيرا شما خريد خود را به گونه اي تنظيم کرده ايد تا در همچين مواقعي پيش از آن که ضرر سنگيني کنيد ارز مورد نظرتان فروخته شود.

علاوه برقابليت استاپ لاس، صد ها قابليت بسيار مفيد و کاربردي ديگر نيز در صرافي بايننس وجود دارد که همگي باعث مي شود شما فعاليت خود را در آن صرافي شروع کنيد. با آموزش بايننس نياز به هيچ نگراني در خصوص استفاده از آن در ايران نخواهيد داشت.


مجله علمی آموزشی گلدآموز صرافي ,استفاده ,کنيد ,بسيار ,انجام ,ديجيتال ,استفاده کنيد ,صرافي بايننس ,فراموش نکنيد ,بايننس وجود ,قابليت بسيار منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

دانلود آهنگ جدید تعمیر لباسشویی Ahangi Kurdi|دانلودی ئاهه نگی کوردی ایران سی اس گو امیر تعمیرات لوازم خانگی اخبار سایت بلگ بیست بهترین سایت