بازی های دوبله فارسی

دانلود مجموعه بازی های دوبله فارسی برای کامپیوتر


در این پست از وب سایتsport -blue 2، برای شما کاربران عزیز مجموعه از بازی های دوبله فارسی که در سایت ایرانی دیتا منتشر شد قرار دادیم و هم اینطور این پست به طور مرتب آپدیت خواهد شد. همه ما می دانیم که لذت بازی کردن بازی های دوبله فارسی چیز دیگرست به خاطر همین موضوع تیم ایرانی دیتا پکیجی گسترده از گیم های دوبله شده به صورت فارسی که منتشر را جمع آوری و در یک پست در اختیار شما کاربران عزیز قرار دادیم. برای توضیحات هر بازی به همراه لینک دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

GTA5

اتومبیل ی بزرگ: سن آندریاس نسخه فارسی یک بازی ویدیویی اکشن ماجراجویی می باشد که توسط Rockstar توسعه و منتشر شد. البته این بازی در سال 2004 برای پلی استیشن 2 منتشر شد که بعد ها در سال 2005 برای مایکروسافت ویندوز و ایکس باکس انتشار یافت. نسخه بازسازی شده با کیفیت بالا در سال 2015 به طور آزمایشی برای ایکس باکس و پلی استیشن 3 منتشر شد. این بازی هفتمین سری از بازی جی تی ای می باشد که قبل از آن Grand Theft Auto: Vice City منتشر شد.


SPORT بازی ,منتشر ,فارسی ,دوبله ,دانلود ,دوبله فارسی ,قرار دادیم ,ایکس باکس ,ایرانی دیتا ,فارسی برای منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

graphickamal اتاقک پویان فلزیاب فروشگاه اینترنتی محصولات آسانسور خدمات کشاورزی شانار ایزوگام شاپ -تولید و فروش ایزوگام مرغوب