فاضلاب بخار می کند. فکر کردن در مورد این خیلی چیز دلپذیر نیست و احتمالاً بیشتر افراد ترجیح می دهند فاضلابشان از بین نرود و از ذهن خارج شود. برخی از موارد به همان اندازه سردرد برای صاحب دارایی یا مدیر شهرداری به عنوان پشتیبان از فاضلاب فاضلاب است. این که ساختمان مورد نظر خانه یا تجارت باشد ، بوی فاضلاب می تواند یک محیط وحشتناک ایجاد کند. حذف فاضلاب و اندازه گیری پمپ جدید برای سیستم پمپ کفکش شما یک فرایند درگیر است.

 

اگر مشکلی مانند پشتیبان گیری از فاضلاب را تجربه می کنید یا به سرعت کافی آب نمی کشد ، مهم است که منشأ مشکل را تعیین کنید و در مورد راه حل های ممکن فکر کنید. اگر یک پمپ به دلیل سن یا ساییدگی طبیعی کار خود را متوقف کرد ، به راحتی می توان مدل قدیمی را با مدل جدید جایگزین کرد. اما شما باید از این فرصت استفاده کنید تا سلامت کلی سیستم فاضلاب خود را بررسی کنید.

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاهده قیمت پمپ کفکش ، پمپ کفکش و پمپ کفکش روی لینک زیر کلیک کنید.

http://www.bamintahvie.com/category/pump-boster-pump/ballast-pumps-sewage-pumps


به همین ترتیب ، اگر شما در حال ساختن خانه جدید هستید یا فقط زیرزمین خود را نوسازی کرده و می خواهید حمام اضافه کنید ، لازم است که تمام جنبه های حذف فاضلاب در سیستم شما در نظر گرفته شود. اگر سیستم یک پروژه جدید است ، شاید نصب یک حوضه فاضلاب جدید برای نصب یک حوضه نیاز باشد.

 

بررسی کل یک سیستم می تواند به شما در به روزرسانی زیرساختهای شما برای مطابقت با کدهای جدید ، شناسایی نقاط مشکل احتمالی قبل از وقوع آنها کمک کند یا حمل و نقل سیال شما را با کارآیی بیشتری انجام دهد و در طولانی مدت باعث صرفه جویی در وقت و هزینه می شود.


این پست شما را با روند اندازه گیری پمپ کف کش برای یک سیستم طی می کند. اول ، درک اصول اولیه سیستم فاضلاب شهری و اینکه آیا شما واقعاً به پمپ کفکش نیاز دارید یا نه ، ضروری است.


درک نحوه کار سیستم های فاضلاب


بیشتر سیستم های شهری دارای دو نوع خط فاضلاب زیرزمینی هستند که به جمع آوری و دفع آب اختصاص داده می شوند: فاضلاب طوفان و فاضلاب بهداشتی.
فاضلاب طوفان رواناب سطح آب باران را از حوضه های جمع آوری جمع می کند و آب را به نزدیکترین مخزن طبیعی مانند رودخانه یا رودخانه منتقل می کند. فاضلاب بهداشتی فاضلاب را به طور مستقیم از ساختمان فاضلاب ساختمانی به تصفیه خانه منتقل می کند و در آن آلاینده ها حذف می شوند (برخی از شهرهای قدیمی دارای فاضلاب ترکیبی هستند).

 

برای ساختمانهایی که در سطح (سطح زمین) قرار دارند ، گرانش از انتقال فاضلاب به فاضلاب بهداشتی مراقبت می کند. اگر خط فاضلاب بهداشتی در سطحی بالاتر از خط فاضلاب منزل شما قرار داشته باشد یا اگر توالت زیر خط فاضلاب بهداشتی دارید ، پمپ کفکش لازم است ، همانطور که اغلب در حمام های زیرزمینی وجود دارد.

همانطور که از نام این دستگاه پیداست ، ایستگاه های بالابری فاضلاب نیز به پمپ های کفکش متکی هستند. ایستگاه های بالابر پیوندهای کاملی در زنجیره ای هستند که محلات را به مراکز تصفیه آب متصل می کنند.

 

کدهای مربوط به منطقه خود را بررسی کنید تا ببینید جنبه های شما در سیستم چیست. همچنین شهرداری شما باید سوابق دقیقی در مورد اینکه خط املاک شما در کجا به پایان می رسد و مالکیت عمومی شروع می شود ، داشته باشد. برای تعیین اینکه آیا مشکلی در خط فاضلاب املاک یا خط عمومی وجود دارد ، سعی کنید با شهر یا شرکت خدمات ارتباطی تماس بگیرید. یک متخصص لوله کشی نیز می تواند در تشخیص کمک کند.

سیستم فاضلاب به روشهای مختلف قابل تنظیم است. سیستم های اتوماتیک برای روشن یا خاموش کردن پمپ به سوئیچ های شناور و یک کنترل پنل نیاز دارند.
سیستم سیمپلکس یک سیستم یک پمپ در حالی است که یک سیستم دوتایی یک سیستم دو پمپ است که در آن هر پمپ بعنوان افزونگی برای به اشتراک گذاشتن بار کار درنظر گرفته می شود و در نتیجه فرسودگی کمتری روی پمپ ها ایجاد می شود. سیستم های Simplex بیشتر در تنظیمات داخلی استفاده می شوند. سیستم های دوبلکس برای کاربردهای شهری ، تجاری و صنعتی توصیه می شود.

 

انتخاب مدل پمپ کفکش مناسب

 

هنگام انتخاب مدل پمپ باید ولتاژ ، فاز قدرت ، آمپراژ و اسب بخار پمپ قبلی خود را بدانید. این اطلاعات باید روی برچسب پمپ ذکر شود. 
اندازه متوسط مواد زائد در سیستم های مسی 1 ½ یا بزرگتر است. برای سیستم های تجاری یا صنعتی ، اندازه متوسط مواد جامد 2 ½ یا بزرگتر است.

جریان و سر دینامیکی کل (TDH) در انتخاب پمپ یکپارچه هستند. نیازهای جریان آب شما که در GPM اندازه گیری می شود ، براساس تعداد افرادی که از سیستم استفاده می کنند ، زمان استفاده اوج و تعداد وسایل آب (مانند توالت ، سینک) است. نمودارهای مربوط به واحدهای تأمین کننده آب برای هر دو بخش فردی و گروهی ، و همچنین نمودار تبدیل تقاضای WSFU به GPM را می توان در اینجا یافت.

 

GPM همچنین اطلاعات مهمی است که برای محاسبه TDH خود نیاز دارید. تمیز کردن لوله ها برای جلوگیری از گرفتگی ، چکش آب و جریان برگشتی بسیار مهم است. پس از جریان و سر ، می توانید پمپ را با استفاده از نمودارهای منحنی عملکرد پمپ سازنده انتخاب کنید.

 

انتخاب حوضچه

 

حوضه فاضلاب یا مخزن نگهدارنده به عنوان یک مخزن موقتی برای فاضلاب استفاده می کند و در عین حال پمپ کفکش غوطه وری را نیز دارد که فاضلاب را به خط اصلی فاضلاب منتقل می کند. اندازه صحیح حوضه برای تخلیه صاف ، جلوگیری از سرریز و اطمینان از دوچرخه سواری ایمن پمپ بسیار مهم است.

برای اندازه گیری حوضه خود ، مواردی را که باید در نظر داشته باشید اینجاست:

- خواه از سیستم ساده یا دوبلکس استفاده می کنید.
- مصالح ساختمانی متناسب از بدنه حوضه و درب (پلی ، فایبرگلاس ، فولاد).
لوله متناسب است: حوضه دارای لوله تخلیه و مکش است که اندازه آن باید با لوله فاضلاب و لوله تخلیه پمپ مطابقت داشته باشد.
- درب حوضه باید از دریچه ای برای جلوگیری از انسداد هوا و کمک به مدیریت گازها برخوردار باشد.
اندازه مناسب برای ورودی حوضه.
- ریل های راهنما: به شدت توصیه می شود که یک حوضچه را روی سیستم ریلی راهنمای نصب کنید. راه آهن راهنما باعث می شود تا پمپ آسان شود ، ضمن حفظ امنیت پرسنل ، زمان و هزینه نگهداری را کاهش دهد.

ظرفیت واقعی حوضه برای اطمینان از چرخه مناسب پمپ از اهمیت زیادی برخوردار است. به عنوان مثال ، اگر حوضه برای نیازهای جریان شما خیلی کوچک باشد ، پمپ برای تخلیه آب و جلوگیری از سرریز جریان دارد.

حداقل حداقل قطر 24 اینچ برای سیستم های سیمپلکس مورد نیاز است در حالی که سیستم های دوبلکس حداقل به 36 نیاز دارند.

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاهده قیمت پمپ کفکش ، پمپ کفکش و پمپ کفکش روی لینک زیر کلیک کنید.

http://www.bamintahvie.com/category/pump-boster-pump/ballast-pumps-sewage-pumps


پمپ کفکش - قیمت پمپ کف کش و لجن کش فاضلاب ,سیستم ,کفکش ,حوضه ,اندازه ,استفاده ,فاضلاب بهداشتی ,اندازه گیری ,داشته باشد ,برای سیستم ,حوضه برای ,فاضلاب بهداشتی فاضلاب ,ballast pumps sewage ,pu منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

تازه چه خبر خرید شارژ / آموزش و سرگرمی و کسب درآمد عرفات درگاه پرداخت چت روم سایت تخصوصی فروش فالوور هواکش صنعتی | موتور ساعت | ساعت دیواری | عقربه | موتور ساعت |