۱- آدم‌هایی که همیشه حسرت دیگران به دلشان هست…
همه ما عادت های بد زیادی داریم مثل خوردن پیتزا و غذا خوردن دیروقت، خوابیدن کم تر از 6 ساعت در روز، ورزش نکردن و غیره. این عادت ها می توانند بر سلامتی تاثیر بگذارند، نه تنها در کوتاه مدت بلکه در بلند مدت مشکل ساز می شوند. عادات بسیاری وجود دارند که می دانیم برای ما بد هستند، در حالی که بسیاری از آن ها را حتی نمی دانیم که بد هستند . در این مقاله از مجموعه مقالات آکا, به معرفی 7 عادت بد زندگی میپردازیم که با ترک آنها میتوانید زندگی شاد و پرانرژی را شروع کنید و زندگی خود را برای ادامه متحول کنید.

 هفت عادت بد که باید کنار بگذارید


"من چرا قیافه‌ام امروز این طوری شده؟”، ” چرا مردم فلان کشور این طوری زندگی می‌کنند و ما این طوری؟”، ” خوش به حالش… عجیب ماشینی دارد. من که باید با این قراضه سر کنم!”… این‌ها جملاتی هستند که هر روز ممکن است خیلی از ما پیش خودمان زمزمه کنیم. این جمله‌ها اگر زیاد هر روز سر زبانتان می‌آید یعنی این که شما سندروم افسوس خوردن گرفته‌اید. حال بدی که هر روز خوشحالی را از شما دورتر می‌کند. باید بدانید آدم‌هایی که همیشه برای خودشان افسوس می‌خورند بر خلاف تصوری که دارند هیچ وقت با همدردی دیگران رو به رو نمی‌شوند. در واقع دیگران جز آه و ناله چیزی نمی‌شنوند و سریع از آن فرار می‌کنند. آدم‌های افسوس خور همیشه شغل‌هایی پایین و زندگی پر از سختی دارند. فرصت‌های زیادی هم در زندگی از دست می‌دهند. برای این که همیشه چشمشان به دنبال فرصت بهتر دیگران است و سرکوفت زدن به خودشان. یادتان باشد اگر شما یک افسوس خور همیشگی هستید روحتان خسته است و ناراحت. خوشحال کردن این روح خسته هم خیلی زمان می‌برد!


کاظم سعیدزاده زندگی ,افسوس ,عادت ,دیگران ,خوردن ,دارند منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

آذر دانلود مشاوران پرتو کیوکوشین ماتسویی ایچی گکی الیگودرز فروشگاه راهکار جدید سئو سایت شرکت تولیدی سپهر سداد جام جم( شرکت پایا کیسه) فروشگاه خلبانی فروشگاه مقالات دانشجویی Ev-kala.ir مرکز خرید ایران