يکي از سرگرمي هاي ايرانيان تماشاي فيلم و سريال ايراني است. چند سالي است که بخش شبکه خانگي فعال شده است و فيلم ها و سريال هاي متنوعي را توليد مي کند که با همراهي و استقبال خوب مردم رو به رو شده است. در اين بين سايت هاي دانلود فيلم و سريال نقش ويژه اي براي اطلاع رساني و اين فيلم ها و سريال ها براي کاربران ايفا مي کنند. يکي از بهترين سايت هاي دانلود فيلم و دانلود سريال ايراني سايت کافه فيلم مي باشد.اين سايت با انتشار جديد ترين اخبار از فيلم ها و سريال ها و همچنين نقد هاي عالي در مورد جديدترين فيلم ها کمک زيادي به کاربران براي انتخاب فيلم متناسب با سليقه خود جهت دانلود فيلم و سريال مي کند.

سايت cafefilm  به محض اينکه فيلم جديدي وارد عرضه نمايش خانگي شد آن را برراي کاربران عزيز جهت دانلود قرار مي دهد.

از جديد ترين فيلم ها و سريال هايي که وارد عرضه نمايش خانگي شده مي توان به فيلم هاي زير اشاره کرد.

دانلود سريال هم گناه

يکي از سريال هايي که همه فيلم بازان ايراني به انتظار عرضه نمايش خانگي آن بودند سريال هم گناه به تهيه کنندگي و نويسندگي محسن کيايي است برادر مصطفي کيايي و علي کوچکي. توليد اين سريال در سال 1398 شروع و به پايان رسيد.

ql08_h2.jpg

ژانر اين سريال درام معمايي است که در 24 قسمت توليد شده است. سايت cafefilm  اين سريال را با بهترين کيفيت براي دانلود خدمت کاربران ايراني قرار داده است. از جمله بازيگران سرشناس اين سريال هديه تهراني، پرويز پرستويي، مهتاب کرامتي، محسن کيايي، مهدي پاکدل و حبيب رضايي مي باشند. از نکات جالب اين فيلم بازي هديه تهراني پس از 9 سال دوري از عرصه نمايش است.

دانلود سريال هم گناه با لينک مستقيم

https://cafefilms.ir/series/the-accomplice-series

 

 


مواد افیونی سريال ,فيلم ,دانلود ,سايت ,گناه ,نمايش ,دانلود سريال ,دانلود فيلم ,عرضه نمايش ,نمايش خانگي ,لينک مستقيم ,عرضه نمايش خانگي منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

عرضه نرم افزار های اورجینال مشاوره خرید و فروش فلزیاب یادبگیربرو منجی آرکا موزیک شاه کلید ثروت 1111111111111 بدهی مشتریان