مدیرعامل اینتل وجود اشعه ردیابی را تایید نکرده

تو هفته گذشته در سخنرانی که مدیر عامل شرکت اینتل با رسانه ها داشت، شایعه های زیادی از اون روز تا به الان به وجود آمده که یکی از بزرگترین اونها وجود اشعه ردیابی در سیستم های گرافیکی اینتل در کارت های گرافیکی XE هست. این شایعه رو مدیرعامل اینتل رد کرده و این حرف رو فقط یک شایعه نا برده و اون رو تایید نکرده.

به گفته خود مدیرعامل اینتل حتی همچین حرفی در رویداد هفته گذشته زده نشده و حتی بحث یا سوالی در این مورد از ایشون پرسیده نشده و برای همین هم این شایعه برای اون یک سوال تعجب بر انگیز بوده. سایت ها نشریه زیادی درمورد وجود داشتن تکنولوژی ردیابی اشعه در کارت های گرافیکی اینتل مطالب بسیاری به وجود آورده بودن و بیشتر کاربرا این موضوع رو قبول داشتند و اونرو یک پروژه جدید از اینتل می دونستن که با انتشار بیانیه اینتل از بین رفت.

مدیرعامل اینتل در توییتر خود اینطوری که نوشته بود: من در مصاحبه هفته گذشته درمورد این تکنولوژی هیچ گونه صحبتی نکردم و حتی درمورد این موضوع هم از من سوالی نپرسیده شده بود. اینتل معماری طراحی کارت های گرافیک خودش رو تغییر داده و می شه حدس زد این شایعات در پیرامون این تغییر به وجود اومده باشه.


Fence Dark اینتل ,وجود ,مدیرعامل ,شایعه ,ردیابی ,اشعه ,مدیرعامل اینتل ,تایید نکرده ,هفته گذشته ,اشعه ردیابی ,وجود اشعه منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

online chat rooms without registration تشریفات عروسی , تشریفات مجالس خبر کاریابی فروشگاه خرید اینترنتی مطالب کاربردی و آموزشی آنجل دروید│بازی اندروید و برنامه اندروید کندار دانلود نصب دوربین مداربسته در تبریز