نحوه مشاوره کنکور زبان در تاثیر معدل دیپلم

یکی از نقش هایی که مشاوره کنکور زبان دارد این است که می توان تاثیر معدل در سال های متفاوت کنکور که فرق می کند را بفهمیم برای مثال تاثیر معدل در سال 98 به ترتیب زیر می باشد :

الف-به وسیله ی مشاوره کنکور زبان می توان فهمید که آن بخش از افرادی که دیپلم رشته های رياضي ، تجربي، انساني و همچنین علوم و معارف اسلامي كه ديپلم خود را سال 98 و در نظام تحصیلی جديد  گرفته اند و آزمون های درس های پايه دوازدهم که داده اند به نحوه نهايي یا سراسري و کشوری صورت گرفته است.

شامل مدارک سوابق تحصيلي شده اند.مدارک سوابق تحصيلي ديپلم (مقطع دوازدهم-و یا به عبارت دیگر سال سوم تحصیلی متوسطه نظام تازه شکل گرفته) به مقدار حداكثر 30 درصد بنا به سوابق تحصيلي دارای دانش آموز و یا دانش جویان پشت کنکوری و تنها به نحوه تأثير مثبت در معدل كل نهايي داوطلبان تاثیر گذاری می شود .

ب- با بهره گرفتن از مشاوره کنکور زبان قادر به این خواهیم بود که بفهمیم آن بخش از افرادی که دیپلم رشته های رياضي ، تجربي، انساني و علوم و همچنین علوم و معارف اسلامي كه ديپلم خود را از سال 1384 الي 1397 در نظام تحصیلی قبل گرفته اند و آزمونات تنها يك‌ درس و يا چند دروس آنها به نحوه نهايي یا سراسري و کشوری صورت گرفته است.

همچنین شامل مدارک سوابق تحصيلي می شوند. سوابق تحصيلي ديپلم (مقطع يازدهم- و یا به عبارت دیگر سال سوم تحصیلی متوسطه نظام قديمی) به مقدار حداكثر 25 درصد بنا به سوابق تحصيلي دارای دانش آموزان و یا دانش جویان پشت کنکوری و تنها با تاثير مثبت برای داوطلبان تاثیر گذاری می شود.

نحوه مشاوره کنکور زبان در تاثیر معدل پیش دانشگاهی

از دیگر نقش هایی که مشاوره کنکور زبان دارد این است که داوطلبان کنکور را از اخبار های متفاوت کنکور خبر دار کند برای مثال یکی از اخباری که هر مشاوری آن را برای دانش آموز و یا دانش چوی پشت کنکوری خود می گوید اخبار مرتبط به تاثیر معدل می باشد. برای مثال داوطلبان شامل مدرك پيش‌دانشگاهي رياضي ، تجربي، انساني و همچنین علوم و معارف اسلامي و هنر كه مدارك مقطع پيش‌دانشگاهي خود را از سال 91-1390 گرفته اند.

آزمونات تنها يك يا چند دروس آنها به نحوه نهايي یا سراسري و کشوری صورت گرفته است، شامل مدارک سوابق تحصيلي شده و سوابق تحصيلي دوره پيش‌دانشگاهي (مقطع دوازدهم-و یا به عبارت دیگر سال آخر تحصیلی متوسطه نظام قديمی) به مقدار حداكثر 5 درصد بنا به سوابق تحصيلي داوطلب و تنها با تاثير مثبت بر کنکور داوطلبان تاثیر گذاری می شود. در انتها مقدار تاثير سوابق تحصيلي حداكثر 30 درصد می باشد و به نحوه تأثير مثبت در معدل کل نهايي داوطلبان کنکور تاثیر گذاری می شود.

بهترین مشاوره کنکور زبان چه کسی می باشد

بهترین مشاوره کنکور زبان خود افرادی می باشند که کنکور دارند یعنی خود داوطلبان کنکور چون خود آنها می باشند که شرایط و وضعیت خانوادگی و روحی و روانی خود را می دانند و متناسب با آن ها بهترین تصمیم را میگیرند.

 

چون در بسیاری از موارد به دلیل اینکه داوطلبان بسیاری از مشکلات خود را به مشاوران کنکور نمیگویند و آنها را در جریان نمیگذارند و وقتی مشاوران به آنها برنامه ای را میدهند طبق خلق و استعداد آنها نیست و نمی توانند به آنها عمل کنند در نتیجه به دست آورد دلخواه نمیرسند و از درس خواندن زده می شوند.


مشاوره کنکور کنکور ,تحصيلي ,سوابق ,مشاوره ,تاثیر ,زبان ,سوابق تحصيلي ,مشاوره کنکور ,کنکور زبان ,تاثیر معدل ,تاثیر گذاری ,مدارک سوابق تحصيلي ,شامل مدارک سوابق منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

دلبر دانلود بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد. خرید اینترنتی جاست 4دانلود الان بخر تحویل بگیر علوم ماورا پورتال و سایت تفریحی خبری ایرانیان فایل سوگند