Birds of Prey ممکن است عنوان برتر را کسب کند اما اشتباه نکنید ، این فیلم هارلی کوئین است. او کسی است که ماجرا را می گوید ، و او کسی است که اقدام را اجرا می کند. در نتیجه ، اعضای دیگر تیم (به ویژه هانترس Winstead ، که بیشتر برای کمک به کمدی استفاده می شود) به همان اندازه توجه نمی کنند.

 

و با این حال ، به نوعی ، قوس شخصیت هارلی احتمالاً ضعیف ترین فیلم است. پرندگان طعمه قرار است در مورد رهایی هارلی از جوکر باشد - درست در همین عنوان است! - اما شاهزاده خانم دلقک جرم از ابتدا آنقدر اعتماد به نفس و خودآگاه است که دیدن تحول در آن سخت است.

 

این تقصیر رابی نیست. او فیلم را حمل می کند ، و کاریزمای او را از دست می دهد. این یک مشکل در شخصیت است. موارد خاصی وجود دارد که مردم می خواهند در یک فیلم هارلی کوین ببینند. اگر شما با شک و تردید خود را مصرف کرده و از آنچه دیگران فکر می کنند نگران باشید ، دشوار است که یک عامل هرج و مرج باشید.

 

کمکی نمی کند که شکست بزرگ هارلی روی صفحه نمایش رخ دهد. بعد از Suicide Squad ، ما به Joker Leto's Joker Leto احتیاج بیشتری نداریم ، اما گفتن این داستان بدون او دشوار است. "قبل" در قبل و بعد وجود ندارد. شما واقعاً نمی توانید قدردانی کنید که هارلی تا چه حد به آنجا رسیده است ، وقتی ندیدید که کجا شروع کرده است.

 

درعوض ، هارلی به عنوان ابزاری که شخصیت های دیگر استقلال خود را از مردان سمی در زندگی خود پیدا می کنند ، به بهترین وجه کار می کنند. به دلیل هارلی ، دینا لنس متوجه می شود که دیگر نیازی به زندگی در زیر انگشت بلک ماسک نیست. هلنا برتینیلی هدفی بزرگتر از شکار مردانی که خانواده وی را کشتند کشف می کند. کارآگاه مونتویا می آموزد که به تأیید همکاران مرد خود نیازی ندارد ، و کاساندرا مدل نقش زن را که همیشه مورد نیازش است پیدا می کند.

 

طراحان کتاب طنز احتمالاً توسط برخی از شخصیت های Bird of Prey در شخصیت های مستقر DC قرار می گیرند. ویکتور ززاس ، شرور بتمن که احتمالاً به خودی خود می توانست بدی بزرگ باشد ، کمی بیشتر از خط مشکی بلک ماسک است. در کمیک ها ، کاساندرا قابیل یک نوجوان بی صدا است که توسط دو قاتل استاد بزرگ شده است. در پرندگان طعمه ، او همیشه آماده است. نام را کنار بگذارید ، او اساساً شخصیتی کاملاً جدید است.

 

اما پس چی؟ این تغییرات برای Birds of Prey کار می کند ، و در حالی که تیم زمان زیادی را باهم نمی گذراند ، شیمی آنها غیرقابل انکار است. برادران وارنر به وضوح می خواهد دنباله Birds of Prey را بسازد ، حتی اگر رابی درگیر نشود. این کار می کند بزرگترین شکایتی که ما با Birds of Prey داریم این است که ما می خواهیم شخصیت های بیشتری را ببینیم. برای اولین بار در یک حق رای دادن جدید ، این یک مشکل بسیار خوب است.

 

Birds of Prey قصد ندارد در ژانر ابرقهرمانان اختراع کند. این احساسات فاقد احساسات است و علیرغم تماشای آن ، احساس بسیار کوچکتر از حماسه های ابرقهرمانان با شکوه مارول (همچنین ، خوشبختانه ، به طور قابل توجهی کوتاه تر از بسیاری از خروجی های اخیر مارول است). خوبه. بعضی اوقات ، فقط می خواهید بخندید ، چیزهای جالبی را ببینید ، و تیمی از ضد قهرمانان ضد ضربه را تماشا کنید. در آن جبهه ها ، پرندگان طعمه بیشتر از آنکه تحویل دهند.

 


سرگرمی شما فیلم دیدنست سرگرمی ما نقد آن هارلی ,شخصیت ,prey ,فیلم ,birds ,ندارد ,پرندگان طعمه ,joker leto ,هارلی کوین ,فیلم هارلی منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

Red اخبار صنایع استان مرکزی و ایران مجموعه دِوَک مرکز مشاوره ایران تحصیل بهداشت در آرایشگاه ها گردشگری معماری www.nbpars.ir 09128380245 معرفی کالا فروشگاهی PunchLabel