آیا تمایل به رابطه با متاهل‌ها می‌تواند در ناخودآگاه ن یا مردان رشد کرده باشد؟ یکی از آسیب‌هایی که خانواده‌ها و جامعه را درگیر خود کرده است، روابط فراشویی افراد متاهل است. این گونه روابط می‌تواند مشکلات متعددی را برای هر سه نفر ایجاد کند، آسیب‌های جبران ناپذیری به زندگی فردی و اجتماعی افراد بزند و در نهایت به فروپاشی خانواده بیانجامد. با این وجود این گونه روابط به طور روز افزونی رو به گسترش است و خانواده‌های زیادی را درگیر خود نموده. دلایل خیانت به همسر و شرایط پیچیده‌ای که ایجاد می‌شود در این بین مطرح خواهد. اما دلایل تمایل به رابطه با فرد متاهل چیست؟ در این مقاله گرایش افراد به رابطه با فرد متاهل و عوامل زیربنایی آن مورد بررسی قرار می‌گیرد. همچنین پیشنهاد می‌کنیم در این زمینه مقاله روابط فراشویی را مطالعه کنید.

برای دریافت مشاوره در زمینه مشکلات زوجین و شویی می توانید با مشاوران مرکز مشاوره روانشناسی حامی هنر زندگی از طریق تلفن ثابت از کل کشور با شماره 9099075228 و از تهران با شماره 9092305265 تماس بگیرید.



منبع : تمایل به رابطه با متاهل ها | علل پنهان در ناخودآگاه

 


هنر زندگی | مشاوره روانشناسی هنر زندگی متاهل ,رابطه ,زندگی ,روابط ,ناخودآگاه ,افراد ,گونه روابط منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

حال خوب سئو کویک مطالب جدید به روز وب وان-طراحی سایت انتشارات دنیای اقتصاد آهنگ جدید ، فیلم خارجی ، اخبار ورزشی اروند پترو سامان افت