آیا از بک لایت در خانه هم  استفاده کرد؟

آیا می خواهید فضایی رمانتیک در اتاق خود داشته باشید؟ ؟ نور پس زمینه نوعی نورپردازی است که از آن در پانل های دیواری یا سقفی، مبلمان و . با استفاده از چراغ های ال ای دی روشن می شود تا به دکوراسیون خانه شما فضایی دلنشین هدیه بدهد. استفاده از بک لایت در خانه باید در مرحله طراحی، سیم کشی برق در دیوار یا مبلمان باید پنهان شود و منبع نور نباید دیده شود.

در این جا به چند روش استفاده از بک لایت در خانه اشاره شده است.

 

·        سنگ شفاف دارای نور پس زمینه را نصب کنید

شما می توانید از بک لایت در خانه استفاده کنید.  و با نشان دادن رگها های نور و رنگهای واضح هنگام روشن شدن از پشت ، احساس سرزندگی را منتقل کنید.

 

·        پانل های دیواری برجسته

شما می توانید با استفاده از بک لایت در خانه ، چراغ های نوار LED در پشت تابلوهای چوبی بلند نصب کنید تا عمق و فضا را برجسته کنید. جزئیات ساده بسیار ظرافت و شخصیت را منتقل می کند.

 

 

 

 

 

 

بک لایت در خانه

 

·        جعبه شناور بک لایت ایجاد کنید

فقط ببینید چگونه مجموعه ای از جعبه های شناور بک لایت اینجا می تواند دکوراسیون را به یک سطح کاملاً جدید سوق دهد.

نکته: برای دستیابی به چنین جلوه های نور بک لایت در خانه ، یک پیمانکار برق با تجربه و نجاری حرفه ای را استخدام کنید تا کا را به طور صحیح انجام دهد. باید در هر جعبه سیم کشی پیچیده ای را برای چراغ های نوار LED فراهم کنند به گونه ای که توسط یک سوئیچ کنترل شوند.

 

·        بک لایت در راه پله

چگونه می توان به راه پله فضایی رمانتیک داد؟  در این مثال ، پله ها از دو طرف دارای نور پس زمینه هستند تا جلوه بصری چشمگیر ایجاد کنند. چنین روشنایی یک راهی روشن را تضمین می کند ، بنابراین نیازی به چراغ شب تاب نخواهد بود.

 


وب سایت چاپی لایت ,خانه ,استفاده ,چراغ ,·        ,روشن ,فضایی رمانتیک منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

نتورک 98 کورین | سنگ مصنوعی کورین Lkjhgfds کهکشان موسیقی,گلکسی موزیک پورتال و سایت تفریحی خبری ایرانیان شرکت بازرگانی بارمان مستر جستجو دانلود کده دانلود با لینک مستقیم فیلم اچ دی::VideoHd:: فروش بهترین نوع درب ضد سرقت در ایران