برای یه شلوار شما تنها کافیه که اون رو دیده و انتخاب کنین اگه سایز خودتون رو هم بدونید دیگه مسأله حل شده هست اما برای هدفون نیاز هست که موارد دیگه رو هم بدونید. یه هدفون عکس فکر همه خیلی راحت مثل یه شلوار نیست. در این مقاله قصد داریم شما رو با مهمترین مواردی که در هنگام هدفون باید رعایت کنین آشنا کنیم:

 

قبل از هدفون حتما امتحان کنین

جنسی که هدفون از اون ساخته شده ممکن هست از پلاستیک مرغوب یا نا مرغوب باشه. پس بهتره برای هدفون اون رو به طور حضوری تست کنین حتی می‌توانید از چند تا از دوستان خودتون هم سوال بپرسید و از راهنمایی های بقیه استفاده بکنید. عموماً حضوری برای هدفون مناسب تر هست اگه تصمیم به آنلاین دارین به خاطر داشته باشین که تحلیل‌ها می‌تونه گمراه کننده باشه. در واقع علاوه بر عوام فریبی های ممکن اینکه یه صدا خوب هست یا نه هم مسئله ای سلیقه ای است. پس اگه می خواهید آنلاین بکنید قطعاً تحلیل های بیشتری در این زمینه به عمل بیاورید.

 

به باس هدفون توجه کنین

از زمان واکمن در سال ۱۹۸۰ روند برای ایجاد صدای هدفون با باس بیشتر آغاز شد. مردم هم این انتظار رو داشتند که هدفون اونها باس بهتری تولید کنه. پس تولید کنندگان به سمت ایجاد هدفون هایی با باس قوی تر سوق داده شدند. در نقطه مقابل هدفون هایی وجود دارن که برای شنیدن جزئیات طراحی شده اند و ممکن هست باس نهایی قوی نداشته باشن. پس توجه کنین که هدفون شما برای شنیدن صداهای دقیق تر طراحی شده یا ایجاد باس بیشتر.

 

موزیک مورد علاقه خودتون رو در دستگاه خودتان گوش کنین

علاوه بر نوع هدفون و هندزفری که استفاده می کنین دستگاه پخش آهنگ هم اثر گذاری مستقیم در کیفیت صوت تولید شده داره. پس اگه می خواهید یه هدفون گران قیمت از یه گاه تهیه کنین بهتر هست دستگاه پخش هماهنگ اون رو همراه خودتون داشته باشین.

 

سایز هدفون و هندزفری شما با اهمیت هست

قبل از هدفون به این فکر کنین که چطور می خواهید از اون استفاده بکنین. آیا می خواهید هدفون شما یه وسیله قابل حمل باشه یا بیشتر بر کیفیت و ویژگی های اون تمرکز دارین آیا می‌خواهید اون رو در استودیو استفاده بکنید یا زمانی که در مترو هستید می خواهید از اون استفاده کنین هدفون های بزرگتر معمولاً برای آنهایی که می خواهند بدون صدای مزاحم آهنگ مورد نظر خودتون رو گوش کنن مناسب تر هست و در نقطه مقابل هدفون های کوچکتر بیشتر برای اشخاصی که جابجایی زیادی دارن استفاده میشه

 

هدفون های کاهنده نویز

اگه معمولاً در مکان های پر سر و صدا و شلوغی هستید و می خواهید از هدفون خودتون استفاده کنین بهتر هست از هدفون هایی که دارای ویژگی کاهش نویز هستن استفاده کنین. هدفون هایی که دارای ویژگی کاهش نویز هستن در قسمت ساخت خودتون تکنولوژی بهره میرن که با ایجاد قسمت های فیزیکی و یا نرم‌افزاری موجب کاهش نویز محیط و سر و صدای اطراف شما میشن اما توجه داشته باشین به دلایل ایمنی اگه هنگام دوچرخه سواری و اسکیت بازی رانندگی از هدفون استفاده می کنین قطعاًً از هدفون هایی که ویژگی کاهش نویز نداره استفاده بکنید چرا که ممکن هست علائم و اصوات محیطی هشدار دهنده رو نشنوید.

 

بخوانید: چطور هندزفری و هدفون خود را تمیز کنیم؟

 

 

هدفون های با عمر بالا

علاوه بر جنس مرغوب هدفون، نگهداری از اون هم میتونه عمر بالاتری برای هدفون شما به ارمقان بیاورد. ما در کیهان محصولی طراحی کرده ایم که به وسیله اون میتونین از سیم هدفون خودتون مراقبت کنه و موجب بشید سالهای بیشتری از هدفون خودتون استفاده کنین. 

کیف نگهدارنده هدفون و هندزفری کی فون در جهت استفاده راحت از هدفون و هندزفری، خصوصاً در کیف، کمد و محیط اطراف است. جمع کردن و ثابت نگه داشتن سیم هدفون و هندزفری همواره کاری دشوار بوده. زمانی که سر میز کارتان هستید و جای مناسبی برای هدفون و هندزفری خودتون ندارید، همیشه با این مشکل برخورد کردید که سیم این وسایل مزاحم کار شما بوده و تمرکزتان رو به هم زده هست.


محصولات کیهان هدفون ,کنین ,استفاده ,خودتون ,هندزفری ,خواهید , هدفون ,هدفون هایی ,استفاده کنین ,کاهش نویز ,برای ,هدفون خودتون استفاده ,نقطه مقابل هدفو منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

فروشگاه ساعت لند شکوه طبیعت اینجا یک من پیچیده دانلود فیلم و سریال ایرانی و خارجی دنیای بی غم مجله‌ی گردشگری مجله تفریحی سرگرمی تیک و پیک مدل مانتو