تقاضا برای آب تمیز . بدین جهت است که تصفیه آب بسیار حائز اهمیت است. جدا از نیازهای روزافزون آب آشامیدنی در سراسر جهان ، فرایندهای بیشتر شهری و صنعتی نیز به راه حلهای کارآمد برای تأمین آب متکی هستند.

 

جدا از فرآیندهای تصفیه آب ، شناور هوای حل شده بیشترین کاربرد را در فناوری فاضلاب دارد که پمپ کفکش و لجن کش یکی از ابزار کاربردی به شمار می رود، زیرا با تصفیه فاضلاب شهری و صنعتی به عنوان یک فرایند اقتصادی و کارآمد اثبات شده است.

شناور هوا حل شده (DAF) یک فرآیند تصفیه فاضلاب شیمیایی / فیزیکی است که در آن ابتدا آب تحت فشار قرار می گیرد و با گاز یا هوا اشباع می شود. پس از آن ، آب به فشار اتمسفر کاهش می یابد ، به موجب آن یک نسبت هوای مربوط به گاز در قالب بهترین حباب ها آزاد می شود. در مواد جامد ، این میکرو حبابها یک آگلومره را تشکیل می دهند که به دلیل چگالی کم آن به سطح مخزن شناور بالا می رود و در اینجا می توان از لحاظ مکانیکی پاکسازی کرد.

 

با توجه به الزامات مربوط به کیفیت آب در دنیا ، سخت تر می شود ، در این حال ، بیشتر شهرداری ها و صنایع دارای تصفیه فاضلاب خاص خود هستند.

جهت مشاهده ادامه مطلب ، منبع اصلی ، قیمت پمپ کفکش و   پمپ کفکش روی لینک زیر کلیک کنید .

http://www.bamintahvie.com/category/pump-boster-pump/ballast-pumps-sewage-pumps


پمپ کفکش - قیمت پمپ کف کش و لجن کش تصفیه ,فاضلاب ,کفکش ,شناور ,تصفیه فاضلاب ,تقاضا برای منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

خواهرزاده های دوست داشتنیِ من اولین تولید کننده قطعات رنگی بدنه خودرو یوزر و پسورد نود 32| آپدیت نود 32 جاده بی پایان.. دانلود فیلم وسریال و انیمیشن و موزیک 2020