۱۷ روتین کلیستنیکس برای سطح میانی + نحوه استفاده صحیح از روتین ها

اگه تمرینات و روتین های سطح مبتدی رو تا حد قابل قبولی انجام دادید و سپس سراغ تمرینات ۶ ماهه رفتید و اون رو با موفقیت تمام کردید، وقتشه برید سراغ تمرینات پیشرفته تر.

این روتین ها برای رسیدن به توانایی انجام حرکات پیشرفته ی کلیستنیکس تهیه و تنظیم شده اند، لذا اگر تمرینات مقدماتی رو انجام ندادید، این تمرین ها رو انجام ندید چون ممکنه صدمه ببینید.

 

۱ - روتین های Muscle Up:

برای خیلی از افرادی که تازه کلیستنیکس رو شروع کردند، یاد گرفتن حرکت ماسل آپ یکی از هدف های اصلی شونه.

ماسل آپ

 

 

 

 

 

 

۲- روتین های Back Lever:

حرکت Back Lever بیشتر موارد اولین حرکت پیشرفته ای است که افراد در سطح میانی بهش میرسن و راحت تر از بقیه ی حرکت هاست.

 

 

 

 

 

۳- روتین های Front Lever:

 

 

 

 

 

۴- روتین های Planche:

یکی از حرکت هایی که هر کسی موفق به رسیدن بهش نمیشه و نیازمند شانه و Lower Backیی قویی می باشد. 

 

 

۵- روتین Human Flag:

 

 

 

۶- روتین های Pistol Squat:

 

 

صرفا داشتن روتین کافی نیست و باید بدونید چطور از این روتین ها استفاده کنید. از هر دسته مناسب ترین روتین رو انتخاب کنید (به خودتون رحم نکنید! قصد کشت خودتون رو هم نداشته باشید!) و طبق یکی از روال زیر پیش برید.

 

نحوه استفاده از روتین های این سطح:

- مرحله ۱:

مناسب برای افرادی که تازه تمرینات این سطح رو شروع کرده اند.

 

- مرحله ۲:

 

- مرحله ۳: 

کم کم به سطحی از کلیستنیکس نزدیک شدید که لازم و ضروریه که خودتون برای خودتون روتین تعیین کنید. برای اینکه این کار رو به درستی باید انجام بدید لازمه که مطالعه تون رو بیشتر کنید و روتین های یک گروه خاص که از سطح مبتدی تا پیشرفته نوشته شده رو تهیه کنید و توی اون ها دقت کنید و ببینید چه نکاتی رعایت شده؟ بعد از چند روز استراحت می کنند؟ ترتیب انجام حرکت ها در هر روتین؟ ترتیب انجام دادن تمرینات در روزهای مختلف چطور انتخاب شده؟ و آیا نظم خاصی رو دنبال می کنه؟ و کلی سوال دیگه.

اگر مطلبی هست که دوست دارید درباره ش تحقیق کنم توی نظرات مطرح کنید.


کلیستنیکس روتین ,انجام ,تمرینات ,کلیستنیکس ,خودتون ,پیشرفته ,ترتیب انجام ,back lever ,سراغ تمرینات ,نحوه استفاده ,روتین کلیستنیکس منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

اهواز درس تک به تک، خبر و تحلیل ورزشی Leftroom لیست قیمت کمپکتور,کمپکتور دستی,کمپکتور صفحه ای,کمپکتور قورباغه ای,کمپکتور برقی پورتال و سایت تفریحی خبری ایرانیان sellfollower خرید و فروش زایلن - خرید و فروش مواد شیمیایی