10 اسموتی میوه ای

مقاومت در برابر یک اسموتی میوه که مخلوط شده است، سخت است. اسموتی ها شیرین، سرد و مملو از مواد سالم هستند. ما در این مقاله 10 اسموتی میوه ای خوشمزه را برای شما آورده ایم.

اسموتی ها می توانند بسیار ساده یا گاهی پیچیده باشند، یا اینکه از میوه های مختلف و حتی سبزیجات درست شوند. از دستور العمل های اولیه میوه تا برخی از خلاقیت هایی که به کار می رود، اسموتی ها علاوه بر اینکه بسیار خوشمزه می باشند مغذی نیز هستند.

 

1 . اسموتی موز :

اگر قصد دارید یک میان وعده مقوی صرف کنید چه چیزی بهتر از اسموتی موز با خواص فراوان است. اسموتی موز گزینه عالی برای شروع است. دستور درست کردن آن بسیار آسان است. 

موادی که برای این اسموتی خوشمزه و پر طرفدار احتیاج دارید، دو عدد موز، شیر، عسل، عصاره وانیل، یخ. یک اسموتی عالی و واقعاً ساده است! 

2 . اسموتی انبه گرمسیری

اگر به دنبال اسموتی هستید که به سادگی اسموتی موز آماده شود، ولی کمی گرمسیرتر باشد، این یک دستور العمل مناسب می باشد. اسموتی انبه خوشمزه فقط به سه ماده نیاز دارد و یک پایه فوق العاده برای همه اسموتی های آینده شماست.

طعم شیرین انبه ستاره این دستور العمل است. تنها چیزهای دیگری که شما نیاز دارید شیر و یخ است. برای روزهای گرم تابستان ایده آل است و در صورت تمایل، مقداری موز و نارگیل بریزید.

3 . اسموتی هندوانه

شاید فکر می کنید که یک اسموتی هندوانه نوشیدنی یک بعدی خواهد بود. با این حال، این دستور العمل بسیار جالبی است و روی خربزه در فصل تابستان شیرینی لایه هایی از طعم های جذاب ایجاد می کند.

این اسموتی هندوانه نمونه ای کامل از تفاوت چند افزودنی خلاق است. مثل نعناع و خربزه که به طرز شگفت انگیزی تکمیل کننده طعم و مزه آن است، اما این زنجبیل است که کنتراست سرگرم کننده ای به آن می بخشد که شما باید آن را مزه دار کنید تا باور کنید.

 

4 . لا تیزانا

زمان آن رسیده که کمی تأثیر بین المللی داشته باشیم، la tizana یک اسموتی میوه شگفت انگیز از ونزوئلا است. می توانید در مورد آن به عنوان یک سانگریای غیر الکلی فکر کنید که از طریق مخلوط کردن میوه ها آماده می شود.

این دستور العمل تقریباً از هر میوه ای که بازار دارد از جمله آناناس، انبه، توت فرنگی، انگور، موز و نارنج استفاده می کند. لیموترش را نیز اضافه کنید و یکی از نوشیدنی های میوه ای خوشمزه را درست کنید.

 

5 . اسموتی زغال اخته

فوق العاده سالم و یک گزینه محبوب برای اسموتی ها است. با این حال، این می تواند یک طعم اکتسابی باشد.

اسموتی کلم و زغال اخته یک معرفی ایده آل برای طعمی کاملا مجزا است، که از آب پرتقال و انبوهی از زغال اخته استفاده می کند، در این نوشیدنی یک کار خارق العاده ای در طعم دادن به کلم انجام می شوذ.

 

[caption id="attachment_6042" align="aligncenter" width="1024"]10 اسموتی میوه ای 10 اسموتی میوه ای[/caption]

 

6 . اسموتی گلابی سبز

موز، گلابی، زنجبیل و کلم در یک اسموتی فوق العاده که برای پاییز مناسب است گرد هم می آیند. اسموتی گلابی سبز از نظر تغذیه فوق العاده است و با لایه های عطر و طعمی که دارد آن را به اسموتی که هر کسی از آن لذت می برد، تبدیل می کند.

گلابی یک عطر و طعم نرم و شیرین را به شما می دهد، که موز از آن کاملا پشتیبانی می گیرد. استفاده از شیر بادام، عسل و عصاره وانیل طعم های خوبی را به شما می بخشند. با این حال، هنگامی که دارچین و زنجبیل را اضافه می کنید واقعاً طعم جالبی ایجاد می شود.

 

7 . اسموتی آلو زنجبیل

دو همراه بعید در اسموتی آلو زنجبیل هسنتد که مزه بی نظیری در آن به وجود می آید. این بهانه ای مناسب برای استفاده از آلوهای یخ زده است تا بتوانید از فصل آن لذت ببرید.

از عمق طعم های موجود در این دستور شگفت زده خواهید شد. زنجبیل و آلو با آب پرتقال عالی می شود، اگرچه می توانید از دیگر آب میوه ها نیز استفاده کنید. شیر بافت صاف و ابریشمی ایجاد می کند که اسموتی ها را بسیار دوست داشتنی می کند.

 

8 . اسموتی توت فرنگی پرتقالی خونی

طعم شیرین آب پرتقال خونی پایه ای فوق العاده برای انواع نوشیدنی ها است. یکی از بهترین راه های لذت بردن از آن طعم در اسموتی توت فرنگی و پرتقال خونی است.

این دستور العمل یک انتخاب عالی برای فصل بهار است. این مخلوط با شیر، عسل شیرین و چند مکعب یخ عالی می شود، بنابراین به راحتی مانند هر اسموتی دیگر می توان آن را آماده کرد.

 

[caption id="attachment_6041" align="aligncenter" width="815"]10 اسموتی میوه ای 10 اسموتی میوه ای[/caption]

 

9 . اسموتی بادام توت فرنگی

بادام سرشار از پروتئین است و یک همراه خوشمزه با توت فرنگی می شود. اسموتی بادام توت فرنگی این دو را به شکلی دلپذیر گرد هم می آورد و برای روزهای گرم یک میان وعده سالم ایجاد می کند.

توت فرنگی تازه یا یخ زده را با شیر مخلوط کرده و با کمی آب پرتقال مخلوط کنید، یک مخلوط مقوی تهیه می شود. عطر و طعم بادام هم از شیر بادام و هم بادام خرد شده است.

 

10 . اسموتی موز شکلاتی ( اسموتی موکا )

این دستور العمل اسموتی افراط کننده است، اما همچنین به طرز شگفت آوری مغذی است.

ترکیبات این دستور خوشمزه، شیر سویا وانیل، شیر و شکلات است که مانند نوتلا پخش می شود، و در آخر دو موز بزرگ و یخ را اضافه کنید، و از خوردن این اسموتی فوق العاده لذت ببرید!

شما عزیزان می توانید این اسموتی های خوشمزه را در بهترین کافه تهران ( کافه لابار ) میل کنید، همچنین می توانید برای برگزاری مراسمات و رزو میز در این کافه به صفحه اصلی سایت و رزو میز مراجعه کنید و وقت قبلی تعیین نمایید.

 


labarcafe اسموتی ,میوه ,دستور ,العاده ,العمل ,خوشمزه ,اسموتی میوه ,دستور العمل ,زغال اخته ,اسموتی هندوانه ,align aligncenter ,align aligncenter width منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

نیازمندیهای نیشابور رئال فایل وبلاگ کتابخانه عمومی نظامی گنجوی شیراز تدریس خصوصی زبان سایت عاشقانه 98لاو دنیای بازی پسر بی همه چیز هیئت کاراته استان چهار محال و بختیاری