کلاس EPT در شیراز

              EPT مخفف  عبارت English Proficiency Test و آزمونی است که برای دانشجویان متقاضی دوره دکتری توسط دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می گردد. در صورتی که متقاضیان نمره ی قابل قبولی در مدرک بین المللی زبان انگلیسی کسب نکرده باشند باید در این آزمون نمره قابل قبول را به دست آورند تا جایگزین آن گردد.

 

آزمونEPT هر ماه برگزار می گرددو هر ماه در صورت عدم قبولی می توان در این آزمون شرکت نمود. تفاو  این آزمون بات دیگر آزمون های زبان انگلیسی در این است که آزمون EPT بخش شنیداری ندارد و بنابراین می توان گفت از بقیه آزمون ها ساده تر و راحت تر است. کلاس EPT در شیراز توسط موسسه امید برای متقاضیان به صورت کاملا حرفه ای هم به صورت حضوری و هم به صورت غیر حضوری برگزار می گردد.         کلاس EPT در شیراز

شرایط آزمون EPT در شیراز

آزمون EPT که کلاس EPTدر شیراز به منظور شرکت در آن برگزار می گردد، از سه بخش واژگان ، گرامر و درک مطلب تشکیل شده است و مهارت داوطلب را در هر یک از این بخش ها مورد سنجش قرار می دهد. بخش واژگان آزمون EPT در شیراز شامل 25 سوال چهار گزینه است که میزان آشنایی داوطلب با واژگان انگلیسی را می سنجد.
در بخش سوالات مربوط به گرامر که 40 سوال دارد دو نوع سوال مشاهده میشود که یکی از آن دو نوع سوالاتی هستند که زیر چهار بخش از کلمات خط کشیده شده و داوطلب باید عبارتی که نادرست است را تشخیص دهد و نوع دیگر سوالاتی هستند که چهار عبارت در گزینه ها وجود دارد که داوطلب می بایست عبارتی را که از نظر ساختاری صحیح نیست را انتخاب نماید. و در بخش درک مطلب نیز 20 سوال وجود دارد که شوالات شامل چهار مطلب می باشند که هر کدام نیز پنج سوال مربوط به خود را دارد. داوطلب باید با توجه به متن به سوالات هر متن پاسخ صحیح بدهد. نوع دیگری از سولات در آزمون EPT در شیراز نیز سوالاتی هستند که یک جای خالی دارند و داوطلب باید جواب درست را انتخاب کند. تعداد این سوالات نیز 15 تاست.  

نمره آزمون EPT در شیراز

هدف از برگزاری کلاس EPT در شیراز کسب نمره قابل قبول در این آزمون است. آزمون EPT از 100 نمره است که برای قبولی در آن باید حداقل نمره 50 را کسب کرد. نکته قابل ذکر در این آزمون این است که این آزمون نمره منفی ندارد و داوطلبان می توانند به تمام سوالات بدون نگرانی پاسخ دهند.
 

منابع کلاس EPT در شیراز

سوالات آزمون EPT از منابع مختلفی از جمله TOEFL Reading Flash، Essential Words، Words You Need to Know، Barron’s Essential Words for TOEFL، Longman Preparation for the TOEFLو .جمع آوری می گردد که تمام این منابع در کلاس EPT در شیراز در موسسه امید تدریس می گردد. بنابراین با شرکت در کلاس EPT در شیراز که توسط موسسه امید برگزار می گردد هیچ گونه نگرانی در رابطه با منابع آزمون EPT نخواهید داشت.
 

مدرک EPT در شیراز

با قبولی در آزمون EPT در شیراز مدرک این آزمون به داوطلب اعطا می شود. مدرکEPT در شیراز دو سال اعتبار در کشور دارد ولی مدرک بین المللی نیست و در کشورهای دیگز اعتباری ندارد. منبع : موسسه زبان امید

موسسه زبان امید آزمون ,شیراز ,نمره ,داوطلب ,گردد ,کلاس ,داوطلب باید ,سوالاتی هستند ,موسسه امید ,وجود دارد ,زبان امید منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

بوکینگ پرشیا آپشن های خودرو زیرنویس همه چی موجوده cebookPas shop filmdlirani تخفیف دونی ارزان سرا دانلود آهنگ قدیمی