مخازن تحت فشار اندازه گیری سطح را کمی دشوارتر می کنند. این فقط با قلمرو همراه است. بنابراین چه نوع سنسور در محیط های تحت فشار به خوبی کار می کند؟

 

منبع تحت فشار اندازه گیری سطح را کمی دشوارتر می کنند - این فقط با قلمرو همراه است. بنابراین چه نوع سنسور در محیط های تحت فشار به خوبی کار می کند؟ چگونه می توان فشار استاتیک کشتی را جبران کرد؟

 

ابتدا باید تشخیص دهید که مخزن یا کشتی شما تحت فشار است یا خیر.

 

برای مایعات بخار ، مخازن اغلب دارای شیر تسکین فشار هستند که از ایجاد فشار بیش از حد در منبع در حالی که آن را از جهان خارج جدا می کند ، جلوگیری می کند. این یک روش مناسب برای محافظت مایعات قابل اشتعال در برابر منابع احتراق است.

 

هر از چند گاهی ، با مشتری مشکلاتی را وارد خواهیم کرد ، فقط بدانیم که آنها دارای یک شیر فشار-فشار هستند که فشار را درون مخزن نگه می دارد. آنها یا آن را درک نکردند ، یا آن را یک کشتی تحت فشار واقعی (معانی) نمی دانند. اما تا آنجا که به سنسور مربوط می شود ، فشار فشار است. منبع انبساط

 

جهت مشاوره و مشاهده لیست قیمت منبع تحت فشار روی لینک روبرو کلیک کنید.www.Bamintahvie.com

 

یک مبدل فشار در زیر آب به خودی خود با داشتن یک فشار منبع تحت فشار سختی خواهد داشت زیرا از فشار و وزن مخصوص برای اندازه گیری سطح استفاده می کند. فشار استاتیک اضافه شده به عنوان پاهای اضافی مایع دیده می شود.

 

یک سنسور اولتراسونیک نیز مشکل دارد - به دلیل اینکه مواد مسکن قادر به تحمل فشار زیاد نیست. برای سنسورهای ما ، هر چیزی بالاتر از 30 PSI می تواند باعث خرابی نخ ها شود و یک پرتابه از سنسور ایجاد کنید.

 

چه سنسورهایی کار می کنند؟


چند سنسور وجود دارد که به خوبی برای مخازن تحت فشار کار می کنند. آنها كسانی هستند كه مسكن سنگین برای تحمل فشار دارند و یا تحت تأثیر فشار ایستا قرار ندارند و یا می توانند آن را به طور مؤثر جبران كنند.

 

پروب های سطح زنجیره ای مقاومت و مغناطیسی ما دارای ساخت سنگین تری هستند که می توانند تا 150 PSI را تحمل کنند. در حالی که آنها از چندین گزینه دیگر گران تر هستند ، آنها از لحاظ قیمت لیست از لحاظ قیمت لیست بیشتر از قیمت اولتراسونیک ، اما کمتر از رادار هستند. با این حال ، آنها به دلیل ساقه و وزن طولانی که دارند ، حمل و نقل و نصب بالایی دارند. منبع تحت فشار

 

همچنین بخوانید: چگونه حل کنندگان منطقی می توانند هزینه های خود را کاهش دهند و SIS را برای حفاظت از اضافه مصرف مخزن خود ساده کنند

 

با وجود هزینه های اضافی ، آنها برای بسیاری از اندازه گیری های سطح مناسب هستند زیرا سطح آنها را مستقیماً با یک شناور اندازه گیری می کنند و کاملاً دقیق هستند. بر خلاف فن آوری های دیگر ، آنها خواندن سطح قابل اعتماد با استثنائات بسیار کمی را ارائه می دهند.

 

سرانجام ، آنچه بیشتر برای منبع تحت فشار استفاده می شود ، خواندن فشار دیفرانسیل است. نصب دو سنسور فشار - یکی در قسمت پایین مخزن و دیگری در بالا - به شما امکان می دهد تا فشار فشار استاتیک را کم کنید و سطح خواندن را عادی کنید.

 

چگونه می توان فشار استاتیک را جبران کرد


ممکن است کمی ریاضی به طول انجامد ، اما جبران فشار استاتیک یک روند نسبتاً ساده است. در هسته آن ، شما به سادگی فشار استاتیک از فشار کل در پایین (ستون استاتیک + مایع) را کم می کنید.

 

البته باید سنسور را برای متغیرهای مناسب مانند دهانه و وزن مخصوص کالیبره کنید. (برای یک مقاله خوب در مورد این موضوع ، به اینجا بروید.)

 

نحوه ساخت منبع تحت فشار

 

منبع تحت فشار ، یک کشتی محصور است که مایعات ، گازها یا هوا را تحت فشار زیادی نگه می دارد. این ماده می تواند چندین کاربرد داشته باشد ، مانند انتقال آب از طریق سیستم لوله کشی چاه ها ، در صنایع به عنوان گیرنده هوای فشرده صنعتی یا به عنوان مخزن ذخیره آب گرم خانگی. نمونه هایی از مخازن فشار عبارتند از: سیلندرهای غواصی ، مخازن فشار گاز که در جوشکاری یا حتی مخازن تحت فشار اکسیژن مورد استفاده در بیمارستان ها برای تأمین اکسیژن هستند.

 

با بررسی منابع موجود در تنظیمات مختلف کارخانه در مخازن تحت فشار ، نشان داده شده در سوپر مارکت های محلی ، مشخصات مخزن فشار موجود را پیدا کنید تا فشار استاندارد مناسب مجاز در اندازه های مختلف مخزن را پیدا کنید. یک ماده استوانه ای را با کدهای طراحی شده با رگ فشار و استانداردهای کاربردی اری کنید که رایج ترین آنها فولاد است. یافتن فولاد در مغازه ها آسانتر است و شکل دادن به هر شکل ساده تر است.

 

مواد را با کدهای فشار مناسب طراحی شده برای عروق اری کرده و اگر فرم استوانه واجد شرایط شما نیست ، آن را به فرم مورد نظر خود تغییر دهید. اطمینان حاصل کنید که مواد فقط یک بازشو دارند ، یعنی ورودی فشار و پریز. شکاف را با توجه به فشار زیادی که انتظار دارید آزاد شود ، شکل دهید. هرچه بازتر هرچه کوچکتر باشد ، فشار بیشتری نیز خواهد داشت. دریچه دوچرخه را در هنگام باز کردن ثابت کنید ، مطمئن شوید که هیچگونه نشتی ایجاد نمی کند.قیمت منبع تحت فشار

 

 

جهت مشاوره و مشاهده لیست قیمت منبع تحت فشار روی لینک روبرو کلیک کنید.www.Bamintahvie.com

 

 


منبع تحت فشار فشار ,منبع ,سنسور ,مخازن ,استاتیک ,مخزن ,فشار استاتیک ,اندازه گیری ,فشار فشار ,فشار اندازه ,قیمت منبع منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

اقبــــــــــــــــــــــــــــــال نیوز فروشگاه gtf2 News and Style and Download 104 تینا نسوز صنعت فروشگاه اینترنتی لوازم یدکی هیوندای فروشگاه اینترنتی محصولات آسانسور طراحی سایت آگهی ارزان