ما با کمک متخصصان بسیار مجرب ما در ارائه منبع تحت فشار قوی با کیفیت بالا نقش موثری را داریم. ما انبار وسیعی از مخازن تحت فشار تجاری و صنعتی را ارائه می دهیم که دارای طراحی و ویژگی های خلاقانه ای برای نصب آسان هستند. سری ارائه شده از ندگان شناخته شده ای است که از تکنیک های پیشرو برای ارائه مخازن تحت فشار با کیفیت بالا برای کاربردهای چالش برداری از چکش هیدرولیکی و آتش نشانی تهیه می کند. علاوه بر این ، ما آزمایش های با کیفیت سختی را انجام می دهیم و دامنه سازگار با صنعت را با بهترین قیمت در صنعت در اختیار مشتریان عزیز خود قرار می دهیم.

 

امکانات:

در برابر فشار بالا مقاومت کنید

عملیات ایمن

طراحی ساده منبع تحت فشار

 

 

 جهت مشاوره و مشاهده لیست قیمت منبع تحت فشار روی لینک روبرو کلیک کنید.www.Bamintahvie.com


 

 

مشخصات محصول قیمت منبع تحت فشار 24 لیتری



منبع تحت فشار اجزای مهمی در سیستم های تقویت کننده فشار هستند که در آن منبع تغذیه خودکار پمپ از طریق پمپ های کنترل فشار سوئیچ قرار دارد. مخازن دو عملکرد دارند. فشار شروع ن با شروع و متوقف شدن پمپ افزایش می یابد و همچنین یک منبع تخلیه زهکشی در سیستم برای کنترل دوچرخه پمپ فراهم می شود.

 

مخازن تحت فشار VT به طور ویژه برای تاسیسات تقویت کننده تحت فشار طراحی شده اند و همچنین برای سیستم های آتش نشانی و آبیاری مناسب هستند. طراحی شامل یک غشاء لاستیکی بوتیل قابل تعویض است که ویژگی های زیر را ارائه می دهد:

 

مناسب برای همه انواع ، از جمله آب های خورنده و سخت ، زیرا آب فقط با غشا در تماس است.

طراحی غشای لزوم شارژ مجدد هوا را از بین می برد.

غشاهای سقوط افقی (به جز مدل Ks) از تماس با طرف مخزن جلوگیری می کند و بنابراین عمر را افزایش می دهد.

غشاء به سادگی قابل تعویض است.

حداکثر فشار کار: 10 بار.

مخازن تحت فشار VT محصولاتی با كیفیت هستند كه توسط تعدادی از سازمانهای استاندارد بین المللی تأیید شده اند. آنها راه حلهای ایده آل برای همه تأسیسات تأمین آب منبع تحت فشار هستند و در صورت انتخاب صحیح ، سالها بهره برداری رایگان را ارائه می دهند.

 

راهنمای اندازه گیری منبع تحت فشار


 

اندازه گیری صحیح منبع تحت فشار با توجه به سرعت جریان سیستم و تنظیمات فشار شروع و توقف پمپ مهم و تعیین می شود.

 

اندازه گیری باید براساس جریان سیستمی باشد که در آن حداکثر فرکانس چرخه رخ می دهد. به عنوان یک قاعده شست ، این می تواند به عنوان 65٪ از جریان در فشار توقف پمپ گرفته شود.

 

حجم تخلیه مورد نیاز حداکثر جریان فرکانس چرخه است که با دو برابر بیشترین تعداد چرخه در ساعت تقسیم می شود. به طور کلی 60 چرخه در ساعت قابل قبول تلقی می شود. 

 

 

 جهت مشاوره و مشاهده لیست قیمت منبع تحت فشار روی لینک روبرو کلیک کنید.www.Bamintahvie.com


 


منبع تحت فشار فشار ,منبع ,ارائه ,مخازن ,طراحی ,چرخه ,اندازه گیری ,قیمت منبع ,فشار شروع ,فشار هستند ,قابل تعویض منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

آموزش نصب کولر گازی و محصولات کولر گازی سوالات درسی /فیلم/ورزشی/ اخرین خبر ها بهترین اجناس آپ روید دان معرفی کالا فروشگاهی دانلود کده فرافکر