طرز تهیه میگو دو پیازه

در شروع آشپزی و در ابتدای کار آشپزی شما پس از شستشوی دست ها ۱ لیوان آرد را همراه با ۱ قاشق چایخوری ادویه و ۱ قاشق چایخوری زردچوبه مخلوط کنید تا کاملا یکدست و یکنواخت شود پس از انجام این کار ها میگو هایی را که از قبل تمیز نموده اید را درون آرد ریخته و آن ها را بغلتانید تا تمام قسمت های میگو به آرد آغشته شود ، حالا تابه ای مناسب را بر روی اجاق گاز قرار دهید حرارت را نیز کم کنید حالا مقداری روغن اضافه کنید زمانی که روغن داغ شد میگو رژیمی را درون تابه ریخته سرخ کنید .

در مرحله بعد پیازها را بصورت خلالی خرد کرده درون تابه ای جداگانه ریخته و با مقدار کمی روغن تفت دهید هنگامی که پیاز ها سبک و شیشه ای شد فلفل دلمه ای را اضافه نموده و کمی تفت میدهیم حالا زردچوبه را به مواد اضافه کرده کمی با هم مخلوط کنید ، بعد از گذشت چند دقیقه ۱ قاشق غذاخوری رب گوجه فرنگی اضافه کنید و دوباره مواد را با هم تفت دهید در پایان میگو های سرخ شده را به مواد اضافه کنید هم بزنید سپس اجاق را خاموش کنید ، حالا می‌توانید خوراک میگو خود را سرو نمایید .


تفریحی میگو ,حالا ,روغن ,مواد ,دهید ,تابه ,اضافه کنید ,درون تابه ,مواد اضافه ,مخلوط کنید ,قاشق چایخوری منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

دهکده اطلاعات وسرگرمی MEDICINE instagram سایه مرگ رشته موزه خدمات سئو یکـ دنیـا آغوشتــ را بـه من بدهکـارے ... اخبار استان ها