اصولا ما مردم ایران بر این باور هستیم که گوشت بارنج را باید زیاد تهیه نماییم، و آن را در فریزر نگهداری نماییم. البته در این که آیا این باور درست است یا غلط، فعلا صحبتی نخواهیم داشت. اما اجازه دهید حداقل درمورد نحوه بسته بندی گوشت چرخ کرده ممتاز و دیگر گوشت ها را بررسی کنیم. 

برای اینکه گوشت چرخ کرده را در فریزر نگهداری نمایید، بهتر است همیشه به این مسئله توجه داشته باشید که دمای فریزر بالا نیست. پس نباید شما گوشت چرخ کرده ممتاز را با ضخامت بالایی بسته بندی نمایید. بهترین عمل این است که این گوشت ها را به لایه های نازکی بسته بندی نموده، و نگهداری نمایید. 

همه مادران با این مسئله درگیر هستند، که از مواد غذایی برای آشپزی استفاده نمایند، که سالم و مفید باشد. یکی از مهمترین مواد غذایی که در هر غذایی توسط مادرها مورد استفاده قرار می گیرد، گوشت قرمز می باشد. گوشت های را به روش های مختلفی همچون گوشت چرخ کرده ممتاز در غذاهای متعددی استفاده می کنند. 

گوشت چرخ کرده ممتاز

دلایلی استفاده از گوشت چرخ کرده ممتاز در غذا چیست؟

حتما شما هم در خانه کودکی دارید که از خوردن گوشت قرمز بیزار است. یکی از ترفند هایی که مادرها برای این چنین فرزندانی باید به کار ببرند، استفاده از گوشت چرخ کرده ممتاز است. با این روش کودکان نیازی نیست گوشت را ببینند یا بجوند. پس به راحتی آن را فرو می دهند و از خواص بسیار زیاد آن بهره مند می شوند. 

اما مسلما برای نگهدای از این دسته گوشت ها، لازم است برخی نکات را رعایت نمایید. مثلا شما باید بدانید به چه روشی اقدام به بسته بندی گوشت های چرخ کرده نمایید. از طرف دیگر نحوه نگهداری، توزیع، مصرف، و تهیه گوشت چرخ کرده ممتاز نیز بسیار مهم است. 

باید بسته بندی و فریز کردن گوشت های چرخ کرده به صورتی انجام شوند، که در آنها مواد مغذی سالم و قابل استفاده حفظ شود. زیرا بسیاری از این مواد و ویتامین ها، به محض فریز شدن از بین می رود. پس نحوه نگهداری از این گوشت ها را حتما مد نظر قرار دهید. 

گوشت چرخ کرده

نحوه تهیه گوشت های چرخ کرده به چه صورت است؟

معمولا گوشت های چرخ کرده را از قسمت های لاشه دام، که چربی بیشتری نسبت به دیگر قسمت های گوشت دارند، تهیه می کنند. زیرا این چربی های موجود در گوشت چرخ کرده ممتاز منجر می شوند، از خشکی گوشت کاسته شود. که علاوه بر بهبود بافت، طعم این گوشت ها را نیز بهتر می کند. 

حتما شما هم متوجه این مسئله شده اید، که در منزل هر نوع گوشتی را چرخ می کنید، از خشکی خاصی برخوردار می باشد. که منجر می شود تا قابلیت چسبندگی خود را از دست دهد. به همین دلیل نمی توان از این گوشت ها برای طبخ کوبیده یا همبرگر استفاده کرد. 

طبق استاندارد گوشت چرخ کرده ممتاز باید حداکثر 25 درصد چربی در خود داشته باشد. هر چه قدر چربی موجود در گوشت های چرخ کرده بیشتر باشد، مسلما در تعیین درجه بندی آن تاثیر گذار خواهد بود. معمولا گوشت های چرخ کرده درجه یک، دارای حداکثر 10 درصد چربی می باشند. 

گوشت های چرخ کرده درجه دو بیش از 17 درصد چربی دارند، و گوشت های چرخ کرده درجه سه، 25 درصد. این نکته را در خصوص گوشت چرخ کرده ممتاز در نظر داشته باشید، که هر چه قدر درصد چربی در گوشت پایین تر باشد، قیمت گوشت چرخ کرده بالاتر می رود. 

اگر قصد دارید اقدام به گوشت های چرخ کرده نمایید، این نکته را به خاطر داشته باشید، که گوشت های چرخ کرده را از مراکز معتبر تهیه نمایید. زیرا این ماده غذایی از اهمیت و ارزش غذایی بالایی برخوردار می باشد. 


بارنجی ها ، با ما بهترین باشید. گوشت ,کرده ,ممتاز ,استفاده ,چربی ,بندی ,کرده ممتاز ,بسته بندی ,درصد چربی ,بندی گوشت ,کرده درجه منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

ماهستان اشعار علیرضا ابراهیم پور گیلانی آموزشگاه متوسطه اول زینب(س) کوهدشت اصفهان وکیل - معرفی وکلای برتر اصفهان وب سایت شخصی فرخ عبداله زاده فروشگاه انگشتر مردانه و پیرسینگ بدلیجات و دستبند مردانه دنیای بازی فروشگاه با کالا