شاید برخی تصور کنند که گوشت قرمز را باید زیاد استفاده نکرد. اما زمانی که مزایای فوق العاده این ماده غذایی را می سنجیم، متوجه می شویم که استفاده از گوشت های گوساله تا چه اندازه لازم و ضروری است. چرخ کرده گوساله یکی از روش های استفاده از این گوشت های قرمز می باشد. که می توان با آن غذاهای خاصی را طبخ نمود.

اما بگذارید بپرسیم این گوشت های چرخ کرده گوساله دارای چه خواصی هستند و به چه علت باید از آن در برنامه غذایی استفاده نمود؟ آلانین یک نوع آمینو اسید می باشد، که برای این که قند در بدن تولید نماید، نیاز به پروتئین از رژیم غذایی دارد. 

زمانی که بدن به میزان کافی کربوهیدرات دریافت نمی کند، یا این که میزان کربوهیدرات در بدن پایین باشد، آلانین ها سوخت لازم را برای عضله سازی و ادامه تمرینات در بدن تامین می کنند. می توانید با استفاده از گوشت چرخ کرده گوساله آلانین موجود را برای بدن تامین کنید.

از فوایدی که میتوانیم برای آمینو اسید های موجود در بدن بیان کنیم، محافظت از بافت های عضلانی بدن و جلوگیری از تجزیه شدن آنها می باشد. تا بتوان با تولید سوخت، تمرینات سنگین را بهتر و بیشتر انجام داد. 

چرخ کرده گوساله

چرخ کرده گوساله حاوی پروتئین و پتاسیم 

مواد معدنی موجود در گوشت قرمز گوساله بسیار زیاد است. یکی از این مواد پتاسیم می باشد که در برنامه ورزشی بدنسازان و ورزشکاران بسیار لازم و ضروری است. زمانی که بدن از سطح پایین پتاسیم برخوردار باشد، ممکن است سنتز پروتئین دچار اختلال شود. 

از طرف دیگر اگر فردی در بدن خود با کمبود پتاسیم مواجه شود، می تواند شاهد کمتر شدن رشد هورمون ها باشد. برخی از هورمون ها منجر به تحریک عضلات بدن می شوند. که برخی از آنها نیاز به پتاسیم دارند. برای تامین پتاسیم لازم برای این هورمون های رشد، باید از چرخ کرده گوساله استفاده نمود. 

از طرف دیگر این گوشت های قرمز دارای مقادیر زیادی از پروتئین هستند. شما می توانید در هر 100 گرم گوشت قرمز چرخ کرده گوساله که کباب می کنید، 22 گرم پروتئین دریافت نمایید. که این میزان پروتئین برای بدن ضروری است. می تواند انرژی لازم را به بدن شما برساند. 

گوشت گوساله حاوی منیزیم و روی 

آنتی اکسیدان های بسیاری در بدن وجود دارد که روی یکی از آنها می باشد. روی نیز همچون ویتامین ب6 و گلوتامین منجر می شوند تا عضلات در بدن به خوبی رشد کنند. زمانی که شما در برنامه غذایی خود از چرخ کرده گوساله استفاده می کنید، می توانید مقادیر زیادی روی وارد بدن کنید. 

روی وارد شدن به بدن منجر می شود تا سیستم دفاعی بدن تقویت شده، و رشد و قدرت عضلات افزایش یابد. زیرا با وجود روی در بدن منجر می شود تا انسولین بسیار زیادی در بدن تولید شود. انسولین یکی از اصلی ترین هورمون های آنابولیک در بدن می باشد. 

گوشت قرمز چرخ کرده

ویتامین های موجود در گوشت های قرمز

گوشت های قرمز به میزان فوق العاده ای ویتامین در خود جای داده اند. از میان انواع ویتامین ها می توانیم به ویتامین ب6 و ب12 اشاره کنیم. وقتی چرخ کرده گوساله در میان برنامه غذایی خود استفاده کنید، ویتامین های بسیاری را به بدن منتقل می نمایید. 

بدن به همان اندازه که به پروتئین نیاز دارد، به ویتامین نیز نیاز خواهد داشت. از میان ویتامین های موجود در گوشت قرمز، ویتامین ب6 می تواند سیستم دفاعی بدن را در هر شرایطی حفظ نماید. از این رو زمانی که یک ورزشکار بخواهد تمرینات سختی انجام دهد، بهتر است از چرخ کرده گوساله در برنامه غذایی خود استفاده کند. 

ویتامین ب12 نیز در بدن سلول های قرمز خونی تولید می کنند. این سلول ها وظیفه دارند تا اکسیژن را به بافت های عضلانی منتقل نمایند. 


تغذیه فود ، با ما بهترین باشید. گوشت ,گوساله ,کرده ,ویتامین ,استفاده ,قرمز ,کرده گوساله ,گوشت قرمز ,برنامه غذایی ,سیستم دفاعی ,مقادیر زیادی ,کرده گوساله استفاده منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

بهترین سایت ما پابرهنگان وارثان تاریخیم نوشته های .......... فروش تعمیر و ارتقای فلزیاب دانلود آنلاین فایل های الکترونیکی عکس ناز - مجله تفریحی و سرگرمی طراحی سایت حرفه ای - طراحی سایت اختصاصی - سئو سایت