آزمون پی تی ای یکی از آزمون های بین المللی است. این آزمون برای سنجش سطح زبان شما است.

آزمون پی تی ای مخفف (The Pearson Test Of English Academic) است. آزمون PTE توسط سازمان PEARSON که ناشر انتشارات LOGHMAN است برگزار می شود. در سال­ ۲۰۰۹ راه‌اندازی شد و به همین دلیل یکی از آخرین نسخه‌های آزمون به حوزه آزمون و گواهی­‌های زبان ­انگلیسی به افراد غیر انگلیسی زبان است.

اگر میخواهید به کشور دیگری مهاجرت کنید ، داشتن این مدرک مفید است. توجه داشته باشید این آزمون در ایران برگزار نمیشود.

یکی از دلایلی که باعث محبوبیت روز افزون PTE در بین زبان آموزان شده این است که حتی اگر شما دو سال قبل این آزمون را داده باشید اداره مهاجرت استرالیا آن را به جای آیلتس قبول می کند و از آن جایی که این آزمون نسبت به آیلتس و تافل ساده تر ست مورد توجه افراد بیشتری قرار گرفته است ، اگر قصد مهاجرت به کشوری جز استرالیا را دارید توصیه ما به شما این است که زمان خود را صرف آمادگی در آزمون های دیگر زبان مانند آیلتس کنید زیرا مدرک PTE برای ادامه تحصیل در تمامی کشورها قابل قبول نیست و حتی بعضی از دانشگاه ها در دنیا ممکن است بعضی از رشته ها و یا مقاطع تحصیلی خاص این مدرک را قبول کنند .

داشتن یک معلم خصوصی با تجربه و حرفه ای میتواند به شما در موفقیت و پیشرفت کمک کند تا بهترین نمره را کسب کنید.

شما در کلاس های تدریس خصوصی پی تی ای مهارت های ریدینگ ، رایتینگ ، لیسنینگ ، اسپیکینگ را یاد میگیرید.

ویژگی هایی که یک مدرس خوب پی تی ای باید داشته باشد.

1- به روز باشد.

2- از آموزش های چند رسانه ای استفاده کند.

3- بر جو کلاس مسلط باشد.

4- منظم و دقیق باشد.

5- پر انرژی و خوش برخورد باشد.

مدرس خوب ، مدرسی است که در انتهای هر جلسه زبان آموز خود را مورد ارزیابی قرار دهد و با توجه به ارزیابی روی مهارت های شما مختلف شما تمرکز کند.

مدرس های ما منابع آزمون پی تی ای را به طور کامل و جامع به شما معرفی میکنند و تمامی نکات مورد نیاز برای این آزمون را به شما میگویند.

اساتید به تمامی مطالب آزمون پی تی ای مسلط بوده و دانش آن ها مطابق با تغییرات جدید این آزمون است.

اساتید ما مطابق با میل شما در هر زمان و مکانی کلاس ها را برگزار میکنند .

از آن جایی که بعضی از افراد شاغل ، فرصت شرکت در کلاس های حضوری را ندارند ، ما کلاس های تدریس خصوصی آنلاین را برای شما تدارک دیده ایم. کافی است یک اینترنت پر سرعت و یک هدفون مناسب داشته باشید.