ال جی از خیلی وقت پیش دست به تولید انواع محصولات خانگی زده است که شامل هر محصولی اعم از: یخچال، لباسشویی و ظرفشویی می شوند ال جی از برند های مطرح در زمینه تولید یخچال هم شناخته می شود چراکه همیشه در حال توسعه و تولید یخچال در انواع طرح و ظرفیت بوده است از مدل های تا مدل های پایین رده با ظرفیت پایین در این بین مدل های میانرده را هم تولید کرده که با میان این دو قرار می گیرند از گزینه های جذاب تولید شده میانرده می توانیم به یخچال ال جی 872 اشاره کنیم.

ظاهر

یخچال های ال جی در کلاس های مختلف طراحی به خود را دارند یخچال 872 از کلاس یخچال های بالا پایین است که به دو بخش فریزر و یخچال معمولی تقسیم شده بخش کوچک که در بالا قرار دارد وظیفه فریز کردن را دارد و برای نگهداری های طولانی مدت مواد غذایی مورد استفاده قرار می گیرد بخش پایین که بخش بزرگتر هم است برای نگهداری غذا ها به مدت کمتر بهتر است در میان این دوبخش درقسمت خارجی پنل کنترل دستگاه قرار دارد که از نوع لمس خازنی است.

ویژگی ها

ویژگی های خاص یخچال 872 شرکت ال جی از جمله یخچال های جذاب با ارزش بالا است که ویژگی هایی مانند: موتور اینورتر خطی دارد این موتور کمک می کند تا سروصدای یخچال پایین بیاید و گردش هوای خنک چندگانه برای یکنواختی هوا در کل کابین یخچال به منظور کاهش مصرف انرژی، تصفیه هایجین فرش پلاس و قفل کودک دارد. در این رنج قیمتی این محصول از بهترین گزینه های موجود است که با چنین قابلیت هایی عرضه می شود.

عیب یابی هوشمند

همیشه پیدا کردن عیب و ایراد محصولات خانگی به ویژه یخچال که محصول بسیار حساسی است سخت بوده و پیش می آید که بعد از تغییر دکوراسیون یخچال به درستی به کار خود ادامه نمی دهد و شرایط بخصوصی دارد، حالا ال جی برای رفع این مشکلات دست به تولید قابلیتی با نام عیب یابی هوشمند زده است این ویژگی باعث اتصال یخچال به گوشی هوشمند کاربر از طریق NFC و Wi-Fi می شود و ایراد دستگاه خود را پیدا کند و به این شکل براحتی می تواند آن را درست کند.

برای دیدن کامل لیست محصولات ال جی و دیگر برند های برتر جهان به سایت ممتازکالا سر بزنید. 


از گناوه یخچال ,تولید ,ویژگی ,هوشمند ,محصولات ,برای نگهداری ,یابی هوشمند ,قرار دارد , یخچال ,تولید یخچال منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

nnialBo مردی که خودش نبود هاست دانلود عالی دانش و مهارت دلنوشته وب سایت کانون خانواده مطهر نقطه صفر فروشگاه نورگرام ????آقای خاص????