لباس کار از مهمترین تجهیزات ایمنی است که اکثر مشاغل در امان ماندن از خطرات ناشی از حوادث کاری، نیاز دارند با پوشش لباس کار، در محل کار حضور داشته باشند. استفاده از لباس های کار از ضروریات برخی از مشاغل محسوب می شود و کارفرمایان با توجه به چنین نکاتی  لباس کار را انجام می دهند.

لباس های کار متناسب با حرفه تولید می شوند و هنگام لباس کار باید یکسری اصول اصلی را رعایت نمود تا لباسکار همان ویژگی داشته باشد که برای آن حرفه نیاز است. به عنوان مثال برای افرادی که در مشاغل نیروی دریایی فعالیت دارند، باید از لباس کار عایق و به نوعی ضد آب استفاده نمایند ولی برای نجاران ضد آب بودن لباس کار چندان اهمیت زیادی ندارد و تنها ضخیم بودن و مقاوم بودن و دوخت لباس کار توجه می شود.

به همین جهت، افرادی که مسئول  لباس کار و انواع تجهیزات ایمنی می باشند، باید با آگاهی کامل نسبت به حرفۀ خود و ویژگی های وسایل ایمنی اقدام به تجهیزات ایمنی نمایند تا دارای کیفیت عالی و کارایی بهینه باشد.

هنگام  انواع لباس نگهبانی  و. باید به نوع دوخت، جنس پارچه، رنگ پارچه و همچنین مدل لباس کار توجه نمود، چرا که در برخی از کارها رنگ لباس نیز معنا و مفهوم خاص خود را دارد و مهم است که لباس کار با رنگ مشخص اری شود و یا با مدل سرهم دوخته شده باشد. به هر ترتیب کیفیت و رعایت تمام نکات مطرح شده، اهمیت بیشتری نسبت به قیمت لباس کار دارد و قیمت لباس کار در وهلۀ دوم اهیمت دارد.

قیمت ارزان لباس کار منوط به بی کیفیت بودن لباسکار نمی باشد، به همین خاطر به جنس و ویژگی های لباس کار باید توجه نمود، همچنین اصول استاندارد بودن سایز و مدل در دوخت لباسکار رعایت شده باشد، تا مطمئنی داشته باشید. 


طراحی سایت لباس ,ایمنی ,توجه ,ویژگی ,کیفیت ,قیمت ,تجهیزات ایمنی ,توجه نمود، , لباس منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

فروشگاه زیبایی و بهداشتی گیتی مارکت رویا دانلود فیلم ایرانی آموزش رایگان دروس ابتدایی و متوسطه پایگاه اطلاع رسانی دفتر امام جمعه معمولان شمس الدین محمد آموزش حرفه ای وردپرس sazokar seoshid آموزش قرآن