یکی از شاخه های پوشاک نه که مورد توجه بسیاری از بانوان در موقعیت های مختلف قرار میگیرد شاخه پیراهن می باشد .

پیراهن یکی از کاربردی ترین شاخه های پوشاک نه می باشد که در طیف وسیعی از مراسمات و موقعیت ها کاربرد دارد .

در این شاخه ی  کاربردی تنوع بالایی در بازار وجود دارد , اما موردی که در این شاخه کمتر مورد توجه قرار گرفته شده است رده سایزی بالا می باشد .

متاسفانه به طور کلی در بازار پوشاک نه,  به پوشاک سایز بزرگ بی توجهی های فراوانی شده است , در این میان یکی از شاخه هایی هم که از این بی توجهی مستثنا نبوده است , شاخه ی پیراهن های سایز بزرگ نه می باشند .

برند موهر ( Moher ) با آگاهی از این بی توجهی , وارد عرصه تولید پیراهن های سایز بزرگ نه شده است , موهر در تلاش است تا با تولید پیراهن های سایز بزرگ نه مختلف از قبیل پیراهن های سایز بزرگ ماکسی , پیراهن های سایز بزرگ میدی , پیراهن های سایز بزرگ کوتاه و همچنین پیراهن های سایز بزرگ مجلسی و پیراهن های سایز بزرگ نیمه مجلسی تا حد توان خود این خلإ را پوشش دهد و این نیاز به پیراهن های سایز بزرگ نه را تآمین نماید .

ما در برند موهر ( Moher ) مفتخریم که با در نظر داشتن طراحی های به روز دنیا و همچنین نیاز بانوان سایز بزرگ ایرانی دست به تولید تنوع بالایی از پیراهن های سایز بزرگ نه زده ایم که علاوه بر داشتن زیبایی قیمت مناسب و پایینی را هم به همراه دارند.

شاخص های مورد توجه گروه تولیدی موهر فقط به این نکات ختم نمی شود , بلکه ما تمام سعی خود را کرده ایم که پیراهن های سایز بزرگ ما بتواند دامنه بالایی از رده های سنی را پوشش دهند. چون معتقد هستیم که رده های سنی مختلف پیراهن های سایز بزرگ مختلفی را طلب میکنند .

 

 

برای مشاهده و کسب اطلاعات بیشتر می توانید از طرق زیر اقدام فرمایید :

تلفن : 09148692123

تلگرام: @mohercompany  

سایت :  http://moher.xyz

 

 


تولید و پخش پوشاک سایز بزرگ نه سایز ,پیراهن ,نه ,شاخه ,پوشاک ,موهر ,سایز بزرگ ,بزرگ نه ,تولید پیراهن ,مورد توجه ,پوشاک نه منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

انواع کولرگازی اسپلیت در شیراز پورتال و سایت تفریحی خبری ایرانیان فروشگاه فایل های دانشجویی بهترین های سال آموزش الکترونیکی(دوره متوسطه اول) پورتال و سایت تفریحی خبری ایرانیان خرید اینترنتی کمپرسور اسکرو