این سوال برای همه ما که یا کتاب می خوانیم و یا نمی خوانیم پیش می آید که اساسا چرا باید رمان ها را دوست داشت؟ آیا آن ها صرفا برای تفریح هستند؟ قطعا در پاسخ به این سوال باید گفت خیر! هر انسانی می تواند در یک زمینه به خبره ترین شکل ممکن علم بدست آورد. اما رمان در درجه اول باعث خواهد شد که شما افرادی که با آن ها ارتباط مستقیم دارید را به خوبی درک کنید.

در زمان فرانسه رمان به عناوین و کتاب هایی گفته می شود که به نثر ساده هستند و در واقع بیانگر یک اتفاق و داستان رویایی و وهم گونه خواهند بود. از این رو رمان ایرانی نیز محبوبیت زیادی را در یک قرن اخیر بدست آورده است و قطعا طرفداران خاص خود را خواهد داشت.

توشیحات بیشتر در مورد رمان ایرانی

 

چرا رمان ایرانی بخوانیم؟

در جواب به این سوال خیلی ساده به شما توضیحی در مورد تفاوت دو سبک رمان ایرانی و خارجی را شرح می دهیم، ممکن است برای ما بسیاری از صحنه های فیلم های خارجی قابل درک نباشد، این که آن ها به چه چیزی می خندند و چه چیزی برای آن ها جذاب است؟ رمان های ایرانی نیز مناسب کسانی هستند که در این جو زندگی کرده و تجربه برخورد با افرادی را دارند که با تمام دنیا متفاوت هستند.

کتابچین را به عنوان یک مرجع بزرگ دانلود بوک و یا به فارسی رمان ایرانی به شما پیشنهاد می کنیم که سال هاست در این زمینه فعالیت مستمری دارد و قطعا می توانید دید خود را نسبت به کتاب خوانی با این وب سایت مرجع تغییر دهید.

رمان ها در نهایت با هر مضمون و محوریت موضوعی می توانند پند آموز و همینطور مفید باشند؛ پس نگران تلف شدن وقت خودتان نباشید از شبکه های اجتماعی وقت کم تری می گیرد.


سایت تفریحی | جوک جدید | سایت سرگرمی | اس ام اس رمان ,ایرانی ,سایت ,قطعا ,سوال ,کتاب ,رمان ایرانی منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

روشن نیوز ساحل غم دانلــود بـرای هــمـه | نرم افزار، بازی، انیمیشن، فیلم و ... ایتا طلایی ( ایتاطلایی )