آیا هنوز هم می شود لینک ؟ کسی جلوی شما را نگرفته است که لینک ب یا ن، فقط بدانید که خیلی وقت است که گوگل برای این لینک ها ارزش خاصی در نظر نمی گیرد و اکثرا این لینک ها تاثیر منفی می گذارند. البته هنوز تعدادی از سایت ها هستند که با این که لینک ه اند و می ند، رتبه های نسبتا خوبی در گوگل دارند، اما می شود این مشکلات را به باگ هایی که در الگوریتم های گوگل وجود دارد ربط داد. وب آنقدر بزرگ است که گوگل تا بخواهد تمامی روش های زیر پا گذاشتن قوانین را شناسایی کند زمان زیادی طول می کشد، البته فکر نکنم با تجهیزات و متخصصین گوگل خیلی طول بکشد تا این مشکلات نیز حل شود. چرا بعضی از شرکت های سئو می گویند بک لینک ب؟ هیچ کس از پول بدش نمی آید! مخصوصا زمانی که از مشتری هایت پول بگیری تا برای آنها بک لینک بخری و خودت چندین سایت داشته باشی و پولی خرج نکنی. امیدوارم متوجه منظورم شده باشید.


نوع جدید تبادل لینک موسوم به تبادل لینک سه طرفه نیز در بین صاحبان پایگاه‌های اینترنتی شناخته شده‌است. در این نوع تبادل لینک، سایت "الف" لینک سایت "ب" را قرار می‌دهد و سایت "ب" لینک سایت "ج" را و سایت "ج" نیز لینک سایت "الف" را در سایت خود قرار می‌دهد. همانطور که ملاحظه می‌شود لینک‌ها در هیچ یک از سایت‌ها بصورت تبادل دو طرفه نیست و این امر باعث می‌شود گوگل این نوع تبادل لینک را مانند تبادل لینک معمولی و یا دوطرفه تقلبی نخواند و امتیاز بیشتری به لینک‌ها بدهد. در حال حاضر بسیاری از سایت‌های ایرانی قسمتی از سایت خود را به این قسمت اختصاص داده‌اند که منجر به افزایش پیج رنک آنها می‌شود. البته در حال حاضر تمامی روش‌های فوق ناکارامد می‌باشند چرا که در آخرین به روز رسانی الگوریتم جدید گوگل موسم به پاندا ویرایش 3?3 گوگل سایت‌هایی را که لینک و می‌کنند جریمه می‌نماید و حتی در موارد حاد سایت مورد نظر را از نتایچ جستجوی گوگل حذف می‌نماید. روش صحیح تبادل لینک، روش تبادل لینک 3 طرفه بدون حلقه می‌باشد. در این روش سایت الف به سایت ب و سایت ب به سایت ج لینک می‌دهند در نتیجه حلقه‌ای بوجود نمی‌آید و رنک گوگل نیز بطور کامل انتقال می‌یابد.


لینک های Follow : این دسته از لینک ها بسیار مفید میباشند و همین لینک های منجر به ایجاد بک لینک میشوند. در این نوع لینک ها به اسپایدر دستور داده میشود که آدرس را دنبال کند. مورد استفاده ی این نوع لینک ها اشاره به صفجات داخلی در خود وب سایت مباشد و یا تبادل لینک. اگر سایتی با سایت دیگری تبادل لینک کند به طور معمول باید بدین گونه باشد که لینک های درج شده Follow باشد این فانون نمیباشد بلکه یک قرار داد نانوشته در تبادل لینک میباشد. 2) لینک های Nofollow : در مقابل لینک های Follow این دسته از لینک ها قرار دارند. بدست اوردن بک لینک از این نوع لینک ها غیرممکن میباشد زیرا دستور صادر شده از طرف این نوع لینک ها به موتورهای جستوجو به صورت زیر میباشد که نباید ادرس ذکر شده را دنبال کرد و این ادرس فقط برای ذکر منبع و موارد این چنینی میباشد. لینک های Nofollow بهترین روش لینک دادن به صفحات خارجی میباشد چون از سایت شما بازدیدی به سایت دیگر فرستاده نمیشود. توصیه تیم رنک بازار برای لینک های خارجی این میباشد.


گوگل لینک - تبادل لینک رایگان لینک ,سایت ,تبادل ,گوگل ,میباشد ,follow ,تبادل لینک ,لینک سایت ,قرار می‌دهد ,تبادل لینک، ,لینک منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

تخفیف ویژه اطلاعات تخصصی فناوری و موبایل های هوشمند شخصی لسکوکلایه عکس حماسه های ماندگار هـــــــیــــــس هــــــیـــــچـی نـگــو مطالب جالب|دانلود|مطالب طنز|بهترین مطالب|مطالب باحال|ترول|مطالب عاشقانه|حتما بخون که ضرر نکردی... دبیرستان غیرانتفاعی البرز