در مقاله « چالش‌های صادرات محصولات پس از ثبت شرکت لهستان » به صورت کلی به چالش‌هایی اشاره کردیم که پس از راه اندازی بیزنس در لهستان ممکن است با آن‌ها روبرو شوید. در هر حال صادرات یکی از مواردی است که می‌تواند اقامت لهستان به صورت دائمی را برای شما تضمین کند و یا اینکه زمینه شکست را برای شما فراهم آورد. در ادامه تصمیم داریم به چند مورد از چالش‌هایی که پس از راه اندازی بیزنس در لهستان احتمالاً پیش روی شما قرار می‌گیرد می‌پردازیم.

چالش‌های احتمالی پس از ثبت شرکت لهستان و صادرات محصولات و خدمات

صادرات در کنار تمام مزایایی که دارد می‌تواند مجموعه‌‎ای از چالش‎ها و موانع را پیش روی شما به عنوان کارافرین یا سرمایه‌گذار قرار دهد که در ادامه به چند مورد خواهیم پرداخت:

1. هزینه‌های اضافی حاصل از صادرات

ممکن است در ابتدای صادرات، به دلیل کم بودن حجم صادرات یا دور بودن کشور مقصد مجبور باشید، هزینه‌های زیادی بابت حمل و نقل و سایر موارد بپردازید و صادرات در ابتدا چندان از نظر اقتصادی برای شما صرفه نداشته باشد

شاید لازم باشد بخشی از هزینه‌های خود را برای به دست آوردن سهمی از بازارهای خارجی هزینه کنید. همچنین هزینه‌های مربوط به بازایابی و تبلیغات را هم در نظر بگیرید. پس از ثبت شرکت لهستان وآغاز صادرات ممکن است سود چندانی نبرید ولی به هیچ عنوان کنار نکشید.

2. اصلاح محصولات یکی از مواردی که گاهاً ضروری است

ممکن است کشور مقصد از شما بخواهد که به دلایل فرهنگی و غیره تغییراتی هر چند جزئی در محصولات و خدمات خود بدهید. ممکن است در ابتدا این مسئله برای شما دشوار یا غیرقابل قبول باشد ولی از دید دیگری به این مسئله نگاه کنید. همین تغییرات جزئی باعث می‌شود که محصولات و خدمات شما با تنوع بیشتری به بازار عرضه شود.

ثبت شرکت لهستان کار چندان دشواری نیست ولی مسئله‌ای که مهم است این است که بتوانید نظر مثبت مخاطبان و مصرف کنندگان را به دست آورید.

موسسه یورو اقامت به عنوان یکی از مجموعه‌های فعال در زمینه ثبت شرکت لهستان می‌تواند پشتیبانی خوبی در اختیار شما قرار دهد تا بتوانید کسب و کاری موفق و پویا را در لهستان راه اندازی کنید. این مجموعه در سریع‌ترین زمان ممکن اقامت لهستان را برای شما می‌گیرد تا بتوانید با خاطری آسوده در این کشور زندگی کنید. برای کسب اطلاعات بیشتری کافی به شماره‌های یورو اقامت تماس بگیرید  یا مقاله « چالش‌های صادرات محصولات پس از ثبت شرکت لهستان (3) » را مطالعه کنید.


euroeghamat.com/fa/ صادرات ,شرکت ,محصولات ,لهستان ,ممکن ,اقامت ,صادرات محصولات ,از ثبت شرکت ,چالش‌های صادرات ,شرکت لهستان ,یورو اقامت ,چالش‌های صادرات محصولات منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

آرایشی و بهداشتی آرایشی و مراقبت پوست هیئت زوارالعباس ع -شیراز روستای گردخون دین دین کلیپ بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد. همه چیز در مورد فروشگاه های اینترنتی دانلود رایگان ایران دانلود فایل های کمیاب همه چیز درباره ی طبیعت ایران فروشگاه ایران5040