اتیل استات در انواع فرمولاسیون‌های پوشش مانند اپوکسی، اورتان، سلولزی، اکریلیک و وینیل استفاده می‌شود. کاربردهای این پوشش‌ها از جمله مبلمان و وسایل چوبی، تجهیزات کشاورزی، ساخت و ساز و معدن، پالایش خودکار و تعمیر و نگه‌داری و استفاده دریایی بی‌شماری است. استفاده اصلی از آن به عنوان پوشش‌ها است.

 

 

 

اتیل استات کاربردهایی به عنوان حلال جوهرهای چاپ فلكسوگرافی و روتوگراور دارد. این ماده به عنوان یک حلال استخراج در تولید داروها و مواد غذایی و همچنین به عنوان یک حلال حامل علف‌کش‌ها استفاده می‌شود. محصول با خلوص بالا می‌تواند به عنوان یک کاهش‌دهنده ویسکوزیته برای رزین‌های مورد استفاده در فرمولاسیون‌های فوتورستیک در صنعت الکترونیک استفاده شود.

اتیل استات در مشروبات الکلی یافت می‌شود. این ماده در محصولات غلات، تربچه، آب‌میوه، آبجو، شراب و غیره یافت می‌شود و تولید شده از (بابونه رومی) است.

این ماده در تولید اسانس‌های مصنوعی استفاده می‌شود.

 

اتان اتانوات یک حلال مهم، مواد خام ​​است که به طور گسترده در ترکیبات آلی استفاده می‌شود. به طور خاص، آن را به عنوان حلال در تولید رنگ، لاستیک، رزین، چسب، چرم، فیبر و سلولز استفاده می‌شود. 

 

اتیل استات به عنوان یک حلال در تولید عصاره های اصلاح شده و چای یا قهوه بدون کافئین استفاده می‌شود. همچنین برای رنگ و جوهر مورد استفاده قرار می‌گیرد. در زمینه آنتولوژی، برای استفاده در جمع‌آوری و مطالعه ات مفید است.

 

به عنوان یک حلال با خلوص بالا، آن را در تمیز کردن تخته مدار الکتریکی و به عنوان یک پاک‌کننده ناخن استفاده می‌شود.

 

جهت این محصول با شماره ها زیر تماس بگیرید.

09195380572 معین

03195023713


ویژه مواد شیمیایی استفاده ,می‌شود ,حلال ,تولید ,اتیل ,استات ,استفاده می‌شود ,اتیل استات ,یافت می‌شود ,عنوان حلال ,مورد استفاده منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

شرکت حسابداری مرکز خرید دام زنده در تهران iranjess آموزش های روابط جنسی و زناشوییی گلشن ثروت بی سرمایه استخر بانوان عکس های عاشقانه